/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
***SortSonic...***
Fra : Mr.Stock
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 21-11-01 22:19

HEj!
er der nogen der ved hvor meget det koster at autolakerer sin sonic fra sort til hvis.. ca pris?
og er der nogen der ved hvordan jeg får mit sæde rødt istedet for sort(det skal holde)!

og tilsidst...! hvad er forlygteskærm(evt. link til et billed med en) og hvad er "farvel lys"?

det var alt!
HUsk seriøse lange og gode svar gir Points'ne!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-11-01 22:33

Til Mr.Stock
hvad med at afslutte dit sidste spørgsmål hvor du spurgte om sølvgrå eller blank sort Sonic,der skrev du også
HUsk seriøse lange og gode svar gir Points'ne! -du fik mange gode svar og kommentarer-men dine point har du endnu ikke delt ud
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-11-01 22:43

Du bliver ved med den Sonic, hva?
Se dog at få købt svinet, tun den, og kør/lign
de andre proller på Sonic's...

Venlig hilsen
Lasse Jensen
lgjensen@SLETMIGmail.tele.dk

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:eNUK7.394$XB1.52386@news000.worldonline.dk...
> HEj!
> er der nogen der ved hvor meget det koster at autolakerer sin sonic fra
> sort til hvis.. ca pris?
> og er der nogen der ved hvordan jeg får mit sæde rødt istedet for
> sort(det skal holde)!
>
> og tilsidst...! hvad er forlygteskærm(evt. link til et billed med en) og
> hvad er "farvel lys"?
>
> det var alt!
> HUsk seriøse lange og gode svar gir Points'ne!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 21-11-01 23:36

Til Stock.

Helt enig med briani. Du regner vel ikke med at blive ved med at få hjælp, når du overhovedet ikke giver noget respons på dit sidste spørgsmål !!!!!!!!!! Du har fået rigtig mange gode links du kan arbejde ud fra !

Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-11-01 23:47

Hej Parkenss
vil bare lige sige at jeg er fulstændig enig med dig,og det var også det jeg mente med mit indlæg
i hans sidste spørgsmål kom der både svar og gode kommentarer,og nogle helt fine link-men ingen point
MVH Og godnat når den tid kommer Brian

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 22-11-01 15:11

JEG PRØVER LIGE 1 GANG TIL:
HEj!
er der nogen der ved hvor meget det koster at autolakerer sin sonic fra sort til hvis.. ca pris?
og er der nogen der ved hvordan jeg får mit sæde rødt istedet for sort(det skal holde)!

og tilsidst...! hvad er forlygteskærm(evt. link til et billed med en) og hvad er "farvel lys"?

det var alt!
HUsk seriøse lange og gode svar gir Points'ne!

PS.ØHH JO JEG HAR DELT POINTS'NE UD! OG JEG VENTER BARE PÅ ET GODT SVAR! VÆR FLINK AT SVARE! OG JEG LOVER, HVIS I SVARE PÅ ALLE SPØRGSMÅLNE FÅR I POINTS'NE!

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-01 15:35

Det billigste ville være hvis man selv gjorde det,men det kræver at hele knallerten skal skilles ad.
tag de dele med der skal farves ned til en der sandblæser,og bagefter går du ind til en autolakere og får det maling i den farve du vil bruge,og så hjem med alle delene,og mal dem-det skal nok foregå med en malersprøjte for at få den bedste resultat.
med henhold til din røde sæde-kan du gå ind til en byggelager-måske silvan der har de en masse forskellige læderfarver og en brugsanvisning på hvordan man gør,jeg har selv lige farvet en læderskammel,og den står som ny,så det virker.
hvad en forlygteskærm er-det ved jeg ikke-men mon ikke du kan se en ved din nærmeste knallert forhandler.
ok disse råd vil nok tage dig adskillige timer,men så får du også en knallert der er flot at se på-hvis man ellers gør det ordenlig,at få det lavet ved en autolakerer koster en masse penge,da der skal bruges en masse timer på det
og husk det er jo altid sjov at lave det selv
MVH Brian

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 22-11-01 16:06

TAk!...