/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
ananasæbler
Fra : karin42
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 19-08-11 17:21

Min datter mener hun har et ananasæbletræ , men iår er æblerne ikke røde og de falder af. er der mere end en slags ananasæbler ?

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 110 point
Dato : 19-08-11 17:35

http://www.dyrkfrugt.dk/index.php/%C3%A6blesorterne/aeblesort-ananas-aeble.html

Som der står her kan ananas æbler godt have en grøn farve-men der er ikke flere end en sort.

Mvh

sverola

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 19-08-11 17:46

Tak for svaret sverola.

det var også et dumt spørgsmål , men tak for det

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 19-08-11 18:10

Selvtak.............. Der findes som bekendt ikke dumme spørgsmål.............
Det kunne jo have været , at "ananasæbler " var en fællesbetegnelse for en speciell gruppe æbler.
sammenligning : Mirabel er en blomme -men der findes dog mange forskellige farver og størrelser

Ha en fin week-end

Mvh

Sverola

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-08-11 18:24

Vil bare lige minde om denne side, hvor man kan analysere sig frem til den sort man har.

http://www.nordgen.org/nak/