/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Sletning
Fra : sigfrid
Vist : 708 gange
200 point
Dato : 19-08-11 17:07

Hej kanduer.
På min favorit side,som er eniro kommer der noget op som jeg skal slette hver gang jeg kommer ind på siden, er der nogen der kan fortelle mig hvordan jeg slette dem fulstendig, det skal gerne være detaljeret for jeg har ikke mejet forstand på pc.
på forhånd tak Sigfrid.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-08-11 17:24

Det er nok svært, at vejlede dig i, hvordan man sletter en ting, vi ikke ved hvad er? Har du et link ogen beskrivelse af, hvad det er du ønsker slettet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 17:34

popup reklame ?

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 19-08-11 17:43

Jeg har fået mig trykket ind på noget sikkerheds haløj,2 slags som hedder uniblue registry boster +uniblue speed upmype, som siger man skal fortsætte hvis man vil starte programmet.Men hvordan slette. Sigfrid.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-08-11 18:02

Begynd med at rydde op på din pc, slet midlertidige internetfiler og cookies

NB: sletter du alle cookies, kan deer yge passwords til visse sider = kandu

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-08-11 18:03

Citat
kan deer yge

kan der ryge

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-08-11 18:14

Der ligger to gode gratis programmer her
se under products, de rydder pænt op efter dig, men lad være med ændre indstillingerne
http://www.wisecleaner.com/

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 20-08-11 00:06

Din computer bør være opdateret med alle opdateringer, det er den måske allerede ellers gør det nu: http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/
Prøv så at gå til Kontrolpanel og se om Uniblue Registry Booster er et installeret program, hvis det på listen så fjern den.
Hent og installer Malwarebytes Antimalware programmet er gratis og på dansk og meget effektiv til at fjerne skidt på computeren, når du åbner programmet efter at have installeret, så klik på fanen Opdater og opdater programmet før du går tilbage til forsiden og Scanner, du må gerne vælge Fuld scanning det tager lidt længere tid end en hurtig scanning men kommer ud i alle kroge på computeren og lad programmet fjerne det den finder:
http://www.malwarebytes.org/
Det vil også være en god ide at køre et oprydnings program og slette det programmet finder som overflødig WiseCleaner som Nomore nævner er sikkert udmærket, de fleste nøjes med Ccleaner som er gratis
Det burde løse dit problem og lad så i fremtiden være med at klikke på alt muligt der lyder som noget du ikke kan undvære

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 20-08-11 15:33

Tak for svaret o.v.n..
Nu har jeg fået slettet progammerne efter din anvisning,kom ind på control panel og programmer og funktioner. DEr har jeg aldrig været før men nu ved jeg det.
Det sikkerheds system kunne jeg ikke se på dansk?.
Tak til jer allesammen for at svare.
Venligst Sigfrid.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-11 21:23

Du henter bare Malwarebytes Antimalware fra linket, når du dobbelt klikker på den fil du har hentet så foreslår den selv at installere på dansk.
Tak for accept, godt du fik løst problemet, husk Malwarebytes Antimalware er et godt program som er god at have hvis der bliver problemer fremover, huskat opdatere før scanning hver gang