/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Mail fra tdc
Fra : Teil
Vist : 1042 gange
100 point
Dato : 19-08-11 08:46

Citat
august 2011

dyrt (e) klient (e) :

Efter utallige fors?g p? at n? dig via mobil, vi har sendt dig denne mail for at informere en hindring opstod under vores revision af budgettet for vores kunder I realiteten 17 august 2011 har vi indsamlet i alt 137,20 DKK forkert. Denne fejl er f?rst og fremmest korrespondancen fra dit fornavn og efternavn med en anden klient har det slut med at lave en tilbagebetaling p? dine vegne bedes du venligst klikke p? linket nedenfor, og give alle oplysninger, der kan accelerere tilbagebetalingen . Udfyld i form af information ved at klikke p? dette link nedenfor:

Fik denne mail fra TDC, jeg har udfyldt formularet. Det kan der vel ikke ske noget ved, de er jo så flinke.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-08-11 08:54

- god weekend

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-08-11 08:54

Jeg ville ikke sende formularen, selv TDC kan ikke skrive så dårligt dansk, det må være et forsøg på phishing!

Dyrt klient er vist googletranslate for kære kunde!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 08:56

Jamen de ringede og sagde tak for at jeg ville hjælpe dem

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-08-11 08:58

Undskyld.Teil, min ironimåler er vist gået i udu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-11 09:01

Send venligt pengene til mig, der vil de gøre bedre nytte

Go' week-end

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 09:11

Utroligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 09:23

Jeg fik lov til at ringe gratis i en hel time næste onsdag, som tak for hjælpen.
Så vil jeg ringe til min onkel i canada.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 19-08-11 09:25
Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 09:26

Det giver ikke ret til,at kvaje sig så meget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 09:28

Nu kom en besked, jeg skal ringe til et nummer i sydafrika, derfra vil de omstille til
canada. Det er meget billigere for dem siger de.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 19-08-11 09:28
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 09:38

Jeg fik et godt tilbud om at betale regningen til en konto i sydafrika, men kursgevindst
og andre fordele som nul gebyrer hvis de må trække beløbet fra min konto.
Så vil min telefonregning noget nær halveres, siger de.
Det er jo det jeg siger, de er så flinke ved TDC.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 09:39

Citat
men kursgevindst

Med kursgevindst

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 09:41

Citat
Nu kom en besked, jeg skal ringe til et nummer i sydafrika, derfra vil de omstille til
canada. Det er meget billigere for dem siger de.

Melder alt ok på KANDU

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-11 09:41

Sikke en fantasi ... er du forfatter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 09:47

Banken i sydafrika vil ønske mig velkommen som kunde.
Deres børsmægler vil gerne kigge på vores aktier.
Han siger der er masser af penge i guld og diamanter,
det graver de jo op der.
Arbitrageafdelingen i den afrikanske bank må gerne investere
for min regning. De siger man kan blive millionær på ingen tid.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 09:51

Så kom der en mail fra banken.
De ser gerne at jeg overfører 100.000 $
for at vise jeg mener det seriøst.
De har været udsat for fupmagere og mistet penge
på den slags fæle mennesker.
Jeg forstår dem.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 19-08-11 10:07

Kære Teil

Tak fordi du får mig til at smile fra morgenstunden

Det er sådan nogle som dig, der gør det underholdende at være på kandu.

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 10:19

believe or not, he is not finished yet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 10:38

Banken meddeler at en så sympatisk person kan de bruge.
En skandinavisk afdeling udelukkende til kundepleje.
Som kontorchef må jeg hverve kunder, kun 10.000 $ per kunde.
Det vil i gengæld gavne mit renome i sydafrikas hovedkontor.
De kan så anbefale en ferielejlighed til små penge.
Måske kan jeg købe diamanter med personalerabat.

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 10:47

Ja, du er som valgt til pladsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 10:58

Jeg er allerede inviteret til såen en vildedyrjagt, de skyder gale køer
og bøfler, det er dem man får bøffer af.
Kun VIPér er med.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-08-11 11:43

VIP står vist for Very Important Phishing

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 11:58

Jo vagn så sandt så sandt.
De advarer netop mod de sider der linkes til her i spørgsmålet.
Det skulle være falske sider der "låner" TDC´s logo m.m.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-11 15:38

Og stopper fredagsunderholdningen så allerede der?

Det kan du ikke være bekendt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 15:51

Jo de sydafrikanske headhuntere kigger lidt på kandu folk.
Et par hundrede tusinde vil de gerne se som kunder.
I får alle en "tdc" mail en af dagene, gør som jeg.
Udfyld et skema, betal en mindre sum penge og i er
inde i varmen (haha) i det sydafrikanske VIP miljø.
De har en finansiel ordning som lader jer slippe for skat i Dk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-11 15:54

Hva' nu hvis man ikke er kunde hos TDC, ka' man så ikke nå at være med?

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 15:57

Citat
Kun VIPér er med

Så kan du jo VIP'PE med på melody, Du lyder som en rigtig spændende VIP

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 15:58

Et mål i denne hvervekampagne er at få en ende på
disse bøller som sender phishingmail for at lokke koder
fra folk, med tomme bankkonti som resultat.
De er ærlige mennesker som vil bekæmpe ondskab i verden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 16:02

Citat
Hva' nu hvis man ikke er kunde hos TDC, ka' man så ikke nå at være med

Jo da, jeg er ikke TDC kunde.

De har en opgørelse over alle teleselskaber, for enkelheds skyld blev alle lagt under tdc i mailen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-11 16:03

bare fortsæt Teil.........

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 16:07

En del af de sydafrikanske folk bag denne kampagne er enker efter rigmænd.
Mange har sikkert fået en mail fra nogle af disse enker, det er ikke lykkedes dem at
deres store formuer. De siger vi er nogle mistroiske mennesker her i nord.
De forsøger nu på denne måde at hjælpe os i finanskrisen, hvis vi bare ville tro på dem.

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 16:14

Du er ikke fra tid, hvor verden var af lave og livet ikke var for de knækkede,dengang levede vip'erne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 16:20

Jo i vores lille mørke baggård hvor solen ikke når ned til de forkølede frosne børn
der vipper hele dagen. Deres mor er på kontanthjælp som kommunen truer med at
droppe, fordi de mener hun har en kæreste der hjælper med at handle ind.
Hvis hun bare ville udfylde dette formular så ville børnene få en ferie i sydafrika.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-08-11 16:36

- ka' man få 2 formularer?

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 19-08-11 16:49

Livet er ikke for de knækkede,men for de spækkede,så længe der er sort arbejde er der liv,det er nok måden til balance i DK pt.vi har nok ikke skabt finanskrisen på gulvet,men regningen kommer til os

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-08-11 16:51

Teil--du overgår dig selv

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-08-11 16:57

Spørg lige dine sydafrikanske forbindelser om de har en medicinmand der kan stoppe regnen.
Skal grave sokkel ud i weekenden.
Betaler via bankoverførsel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-11 17:14

Citat
Jo da, jeg er ikke TDC kunde.

De har en opgørelse over alle teleselskaber, for enkelheds skyld blev alle lagt under tdc i mailen.

Ok, så venter jeg på mail, men synes nu alligevel det er nemmere at du bare deler med mig, jeg vil alligevel ikke på vildtdyrjagt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 17:27

Regnen er hermed stoppet, kun 22 mm.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 17:31

Man behøver ikke deltage i jagt, de har mange aktiviteter, tæller penge f.eks.
Bankerne låser ikke deres bokse. Ingen gider stjæle de har jo nok.
Deres tro på vores økonomi er så ringe at de faktisk overvejer at investere i
et barkbrødsbageri her i Dk. Brødet skal så sælges med tilskud så alle har råd
til at spise sig mætte.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 17:33

Lars den lykkelige, hans evner gør det svært med tanke på en fremtid for ham.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-11 18:45

Nå men jeg vil ringe til TDC og bestille en directline til sydafrika

Annuller spørgsmålet
Fra : Teil

Dato : 20-08-11 08:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål