/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
skal bruge en NAS Harddisk/server
Fra : G_R_E_E_N
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 18-08-11 11:39

Hej folkens.
Jeg står og skal købe en NAS ekstern harddisk/server. Er det sådan så min PS3 kan se den på netværket? Og hvad kan i evt. anbefale for en?

Jeg ved der er nogen som er på 1TB, men så kan man vel bare putte en harddisk til i på 1TB så man har 2TB i den..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 11:42
Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 18-08-11 12:41

Teil - Det var ellers en lækker en. Er den nem at opsætte, eller er der ikke noget at opsætte?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 13:26

Den er meget nem, alt på dansk hvis man ikke er så god til engelsk.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-08-11 14:44

Jeg har en lidt ældre synology. Den virker perfekt og er eminemt nem at gå til. Den kan tilmed meget mere, end blot at være diskserver.
Man skal selv købe og sætte disk i. Husk bare at det skal være en af de modeller der står på deres hjemme side. Min gamle er kun til en disk. Jeg har skiftet til en 2 TB.
Husk også at opgradere firmware.

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 18-08-11 20:22

Teil - kan fint med Engelsk men godt at høre brugsvejledningen er iorden alligevel

transor - Den her synology ser ud til at understøtte 2 harddiske. Hvad gør den nye firmware da?

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 19-08-11 08:09

Jeg har lige købt en Synology 211j (hjemmemodellen). De 2 harddiske er for mig primært pga. backup. De fremstår som 1 harddisk, og jeg har således kun den halve plads, men hvis den ene står af har jeg alt på den anden. Ellers kan du stoppe op til 6TB i den.

Den koster 1300 kr hos www.komplett.dk (uden harddiske)

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 19-08-11 11:08

pedroso - Ja det var ellers en god pris, det kunne være jeg skulle overveje den så..

Jeg har bare brug for en nas som er hurtig på wifi når jeg skal smide store mængder data på den, også skal jeg kunne streame fra ps3'eren på den, musik ect. Er det muligt?

Annuller spørgsmålet
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 20-08-11 16:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål