/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
særtransport
Fra : bublebee
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 18-08-11 10:04

Nogen der ved hvad det var for en særtransport der skulle over Fyn igår ?
Evt link til noget om det ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 10:58

nysgerrig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 10:59

Citat
Ubesvarede 6
- Besvarede 152
- Annullerede 82
- Slettede 2
Ialt 242

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-08-11 11:50

Det var ikke det jeg spurgte om vel - hvorfor er det folk har så travlt med sådan noget... ?
Og det er sgu længe siden jeg har annulleret noget.

Men som sagt - det var ikke det jeg spurgte om !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 12:11

Der kører squ særtransporter på kryds og tværs af landet HVER dag.

Bl.a. vindmøller fra Vestas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-11 13:26

Citat
Evt link til noget om det ?

Hvad får dig til at tro der skulle være "link" til en særtransport

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 18-08-11 13:42

hej nu har jeg ikke lige kunnet finde et link, men jeg ved at der i går ankom en LANG del til en af de 10 store vindmøller Vattenfall er ved at sætte op ved lammefjorden, ved Audebo på Sjælland. det ville jo hjælpe lidt hvis du måske vidste hvad tid den kørte over fyn eller hvad det var den kørte med? en kort, en lang, en trekant, en stang?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-08-11 14:50

- det var svigermor der tog fra Middelfart til Nyborg...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-08-11 15:01

ved ik hvad den kørte med, men tror det var noget stort, for den måtte flere steder på motorvejen over Fyn kun køre 10 km i timen. Og lillebæltsbroen belv vidst lukket mens den kørte over.
Så var lidt nysgerrig efter at høre hvad det var, for det var jo nok ikke lige en helt alm. særtransport som jeg godt ved der er mange af !!!!

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-08-11 15:02

Det var ved 17.30 tiden den nåede Fyn