/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Blokering af online disk
Fra : jorbir
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 17-08-11 20:39

Hej
Jeg har AVG free installeret på min PC.

Den har blokeret for min online disk som jeg har gennem internetudbyder.

Dvs. at den ikke automatisk oploader filer, billeder, m.m. til min online disk,der har ikke været problemer før. Jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg kan ophæve denne blokering.

Mvh. Jorbir

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-08-11 21:24

Klik ind på RESIDENT SHIELD/
ADMINISTRER UNDTAGELSER
og tilføj mappen___ samtidig skal din Firewall have tilladelse til
at gå på nettet = til din upload server?
Citat
min online disk

Men der skal gives tilladelse, om det er nettet eller en lokal disk, m:ip

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-08-11 21:25

Citat
Klik ind på RESIDENT SHIELD/

Åben brugerfladen i AVG og så videre..

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 19-08-11 07:14

Dette virker ikke