/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook viser indbakke i kalenderen
Fra : nyggeseven
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 17-08-11 10:26

På en eller anden måde har jeg fået Outlook til at vise en indbakke sammen med min egen kalender. Den vises ligesom en delt kalender.

Når jeg klikker tilbage til POST, vises min kalender, indtil jeg klikker på en mappe/undermappe i menuen til venstre.

Hvordan kommer jeg tilbage til kun at se min kalender under KALENDER og direkte til Indbakken eller den i forvejen åbne undermappe, når jeg trykker tilbage til POST?

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 35 point
Dato : 17-08-11 10:35

Prøv at geninstallere Outlook fra din installations CD, så retter det sig garanteret...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-08-11 10:36

Jeg ved ikke hvad du har gjort, men visning findes under vis i værktøjslinjen.'
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : nyggeseven

Dato : 17-08-11 10:42

@webm
Dette er ikke en mulighed, da jeg ikke er adm. på pc'en.

@Benjamin.Hansen
Jeg har kigget i alle de menuer, hvor det ifølge min logik kunne være muligt at ændre denne visning/indstilling. Dog uden held.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-08-11 10:59

Der er en mulighed i VIS

Under punktet Aktuel visning finder du punktet Tilpas den aktuelle visning herunder finde du Nulstil aktuel visning - så vil jeg tro den går tilbage til den oprindelige visning...

Kommentar
Fra : nyggeseven

Dato : 17-08-11 11:20

@webm
Det virkede ikke. Den mystiske kalender for Indbakke er stadig ved siden af min egen kalender.

Godkendelse af svar
Fra : nyggeseven

Dato : 17-08-11 11:45

Tak for svaret webm.

Det var det tætteste, vi kom på en løsning. Jeg fik InternIT til at reinstallere min post profil, og nu ser det normalt ud.

Ville dog gerne have fundet ud af, hvordan jeg var kommet til at ændre det i første omgang