/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min baggrund forsvinder
Fra : Toby14dk
Vist : 799 gange
70 point
Dato : 17-08-11 09:29

Davs.
Jeg har et utal af gang forsøgt at sætte et billede som baggrund på min computer.
Jeg har Win 7 Ultimate 64bit.

Jeg kan godt se at man kan sætte baggrunden til at være dynamisk og skifte. og at man kan afkrydse i shuffle. og det har jeg også gjort. Billede ligger i mappen "mig" hvis jeg f.eks. logger ud og ind igen har den så skiftet tilbage til en "solid colers" kan ikke helt regne ud hvad der ligger bag.
Håber i kan hjælpe.

Mvh. Tobias.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 80 point
Dato : 17-08-11 09:47

Er din windows installation aktiveret?

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 17-08-11 11:21

hulub hulub.. Der faldt 5øren vist..
Fik installeret win i en version jeg ikke havde licens til nemlig.
Men det må jeg jo købe over nettet så.. Det skulle afhjælpe mit problem?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 17-08-11 12:09

Så har du sikkert fået en starter version. Den virker i 30 dage hvis den ikke aktiveres. Samtidig er der en del funktioner der er blokeret. Blandt andet baggrund skift.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-08-11 13:56

Citat
Den virker i 30 dage hvis den ikke aktiveres.

Alle windows versioner virker kun i 30 dage hvis de ikke aktiveres og bruger man rearm er det 3 x 30 dage.

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 17-08-11 22:50

Tak for svaret webnoob.