/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kalender aftaler bagud.....
Fra : hjerterum
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 16-08-11 21:15

Måske et underligt spørgsmål, Jeg bruger Google kalender der synkronisere med min Samsung galaxy s2 det virker også rigtigt godt, har bare opdaget at gamle opgaver efter ca 2 til 3 mdr forsvinder fra min mobil, men kun de opgaver der er overstået, ikke faste begivenheder, men de er stadig på min google kalender, er der en begrænsning på hvad der kan ligge i kalenderen på mobilen..... eller kan der stilles på den hvornår den skal begynde at slette gamle begivenheder....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-08-11 21:21

Det er for at spare plads på din mobil, du kan sikkert godt vælge i indstillingerne at alle kalenderposterne skal med.