/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
barbering af ben
Fra : maja884
Vist : 1784 gange
100 point
Dato : 15-08-11 13:37

hey
jeg er meget flov over mine ben for når jeg har barberet dem går der ca 3-5 dage hvor der er mange knoppe på og de er røde og det klør rigtig meget og så bliver det ikk være ???????

HJÆLP.....

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 15-08-11 14:19

haj maja,

nu er jeg ikke en pige, men har set nogle af mine veninder smører noget creme på som fjerner hårerne, i stedet for at barbere benene.

det kan være den metode hjælper dig.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-08-11 14:20

Selv om dette link mest er beregnet på intimbarbering, så kan du godt gå ud fra at de samme regler gælder for benene. sådan undgår du de røde knopper:

http://www.med24.dk/intimbarbering/

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 15-08-11 14:29

Ligegyldig hvilken barberring det drejer sig om, vil det reducere generne og pletterne ved at blødgøre osv, men væsentligst at du bareberer dig MED gro-retningen og Ikke mod gro-retningen.

ved godt det bliver knapt så tæt, men generne meget, meget mindre.

blot lidt erfaring der er let at prøve

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-08-11 17:13

På flere tv-kanaler kører der lige nu masser af reklamer for et slibeapparat til hårfjerning på ben

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-08-11 17:47

når jeg barberer mit ansigt, kan jeg risikere knopper ved bestemte barberblade samt ved slidte barberblade, så prøv evt. skifte mærke.

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-11 19:25

Bruger du ikke nogen form for barberskum...?

Det lyder som om du bare bruger "skraber uden noget" - og måske endda en af de billige, som er brugt for meget? Og måske endda på tør hud, for lige at snuppe de steder, som smuttede i første omgang?

Der findes en pige-skraber med indbygget Aloe-vera-gele (Venus Gilette...?) - den er ikke så tosset...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-08-11 19:56

Barbering af ben hører ikke under sexualitet.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-08-11 20:00

Citat
Barbering af ben hører ikke under sexualitet.

Det kommer vel an på, hvor de ben sidder? Eller hvor højt oppe, man barberer dem

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-08-11 20:03

--> LuffeA: IKKE-barbering af ben hører måske ikke ind sexualitet...!

Og hvis kedelige ben afholder nogen fra at være sammen med en partner (eller skamme sig over det) - så hører det klart hjemme her.

Godkendelse af svar
Fra : maja884

Dato : 16-08-11 19:12

jeg har ikk en billige en jeg har giver over 300 kr for den:)
jojo jeg bruger barberskum og jeg gør det altid når jeg er i bad:)

og jeg vil kigger efter den du skriver er god:D

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-11 19:30

Prøv også at læse de råd, der er i mit link. De er ganske gode!