/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gemt brugernavn i Google Crome
Fra : marc43
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 15-08-11 10:36

Google Crome kan ikke huske mit brugernavn når jeg går ind på en bestemt side. Brugernavnet er et bøvlet et som jeg ikke kan huske, så det er lidt irriterende. Hvorfor kan den ikke det når den kan på alle mulige andre sider?

Brugernavn og password er registreret i "tilpasning og handlinger" -> "Valgmuligheder" -> "Personlige ting" ->"adm. gemte adgangskoder".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-11 11:31
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-08-11 11:31

Det kan jo også tænkes, at den side ikke kan bruge den "metode" Google Chrome indsætter brugernavn mv. på.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-08-11 12:40

Jeg har gjort sådan som Refi har linket til.

Siden står på listen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-11 12:51

Så kan du prøve at geninstallere Crome

Annuller spørgsmålet
Fra : marc43

Dato : 17-08-11 13:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål