/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone og Ipad ny pc 0g hvad så ???
Fra : Jkaas
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 15-08-11 08:45

Jeg har købt en ny pc og instaleret itunes, så langt så godt.

Så har jeg opdateret min ipad for at ligge mine oplysninger og musik over i itunes. men den gør det modsttte og tømme min ipad.
hvordan gør man når man skifter pc, for få det til at fungere igen.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Venlig hilsen
John Kaas

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-08-11 09:13

Hvad er "det" der ikke virker?

mv benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-08-11 09:15

Hvis det er flytning af musik, er appel lidt meget overformynderisk.

Du skal flytte din musik manuelt, fra den gamle PC til den nye. Herefter skal du synkronisere med den nye mappe.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Jkaas

Dato : 17-08-11 09:52

Ja det kan gå med min musik, men der ser også ud til at jeg mister de programmer som jeg har købt til iphone, den vil opdatere fra computeren og der er in en ting at opdaterer.

Venlig hilsen

John Kaas

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-11 10:32

Hvis din konto er reistreret hos itnes, skulle de følge din konto. Så noget tyder på at din konto på den nye PC ikke er den samme som på den gamle PC.

mvh benjamin

Kommentar
Fra : Jkaas

Dato : 19-08-11 08:24

Tak for hjælpen. jeg havde registreret min konto , men ikke ordentligt.

Det virker nu Tak

Venlig hilsen

John Kaas

Godkendelse af svar
Fra : Jkaas

Dato : 19-08-11 08:25

Tak for svaret Benjamin.Hansen.