/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virusprogram Panda på ny maskine.
Fra : preb1944
Vist : 837 gange
100 point
Dato : 13-08-11 18:03

hej ved godt jeg kunne spørge Panda men vil prøve her først.Jeg skal have ny computer og har panda virusprogram downloade 2009 og kører til februar 20128 (den opdaterer naturligvis også).På deres hjemmeside kan jeg se hvordan man downloader 2012 og der står bl.a. om hvad man gør når man har downloadet 2009.Men hvordan gøres det ?
Evt.tak for hjælpen. Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-11 18:10

Citat
og der står bl.a. om hvad man gør når man har downloadet 2009.Men hvordan gøres det ?

Som der står.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-11 18:14

Ja undskyld, men det er sgu' da et underligt spørgsmål. Du siger det står på deres hjemmeside, hvorfor gør du så ikke bare hvad der står?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 13-08-11 18:24

Du markerer simpelthen ved at trykke på den
Click here to download Panda Antivirus 2012 using our download manager*

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 13-08-11 18:26

Jeg går ud fra at du så har programmet fra start
indtil 2012

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-11 19:08

Ved du godt at du kan sikre din computer lige så godt og måske bedre med gratis programmer? For eksempel Avast antivirus eller Microsoft Security Essential + en god gratis firewall og nogle suplerende antimalware programmer, altsammen gratis og antivirus programmerne er på dansk:
http://www.microsoft.com/da-dk/security_essentials/default.aspx
en god og nem firewall, godt nok på engelsk:
http://www.pctools.com/firewall/
og så lige en til at fange det som måske smutter igennem de ovennævnte:
http://www.immunet.com/free/index.html
normalt må man ikke have 2 antivirus programmer kørende samtidig, men Immunet kan bruges sammen med alle andre sikkerheds programmer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-08-11 21:29

Citat
2009 og kører til februar 20128

Hvad koster en licens der dækker i 18.119 år ?

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 13-08-11 23:32

Citat
man downloader 2012 og der står bl.a. om hvad man gør når man har downloadet 2009.Men hvordan gøres det ?

Går ud fra du har en LICENS til programmet (ellers må du gerne få min), SÅ BARE HENT det.
Og brug LICENSEN fra den gamle maskine = den gælder jo til år 2012
Har du en ældre udgave? på Cd eller bare som en PANDA fil, så bliver ALT opdateret til sidste nye udgave.
Men lad være med at opdatere fra begge maskiner på samme tid,
så kan det være de lægger mærke til DIG ? hos Panda

Ellers tror jeg at mange har misforstået ? hvad du tænker på
OM IGEN
Selv bruger jeg AVG PRO og den kører som i SMØR/ OLIE

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 14-08-11 06:49

ja,jeg har ikke udtrykt mig klart nok ,Nomore.Jeg har nu skrevet til Panda hvor jeg har licens.Men tror også Nomore har ret i at jeg skal downloade 2012 versionen ,selvom deres hjemmeside taler om forskellige opsætninger efter downloade af version -(endda på you tube).
Tak for forsøg på hjælp men nu lader jeg Panda overtage. hilsen Preben

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 14-08-11 06:52

Tak for svaret nomore.