/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Rippe dvd til harddisk
Fra : nosunshine5
Vist : 784 gange
100 point
Dato : 11-08-11 21:57

Jeg har prøvet at google mig frem til hvordan og med hvad jeg kan rippe mine dvd til min harddisk. Og afspile dem på harddisken igen.

Men jeg er godt nok løbet træg i det.

Det gør ikke noget det er et købeprogram, og super hvis der var dansk "how to do" med. Det kan rippe beskyttet dvd. Og gerne at du selv ved det virker/har prøvet det. Jeg vil gerne vide hvad fil-format de skal ligges i.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-08-11 22:31

Xillisoft/ eller iSkysoft DVD Ripper
sidst nævnte er den HURTIGSTE = du må gerne få dem begge af mig
PM...

Beskyttet? så skal du over i soundtaxi eller bare prøv dig frem med anydvd
ligger i baggrunden og river diverse regionskoder væk, samtidig med at du bare ripper LØS
Soundtaxi fjerner DRM og lader dig rippe skidtet til egen pc..= genbrug

Men tvivler på du får det på DK

(mener den hedder anydvd) ellers spørg ????? REFI

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-11 08:36

Det aller bedste program er helt sikkert Magic DVD

http://www.magicdvdripper.com/

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-11 08:37

Hvor alle andre programmer fejler, så har magic dvd nul fejl. Du får 5 gratis forsøg før du er tvunget til at købe. Derudover så tager det under en time at rippe en dvd.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-11 08:38

Og programmet er ligeglad med beskyttelse, har ihvertfald aldrig fået en fejl.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-08-11 12:12

Citat
Og programmet er ligeglad med beskyttelse, har ihvertfald aldrig fået en fejl.

Så har du vist ikke rippet ret mange film....

og JO, det er et meget SIMPELT program = uden de store muligheder
MEN det kan på ingen måde omgå regions koder eller fjerne DRM beskyttelse
---
Så kunne man jo bare bruge Formatoz, som er gratis.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 13-08-11 19:05

Her er et par programmer der kan rippe og afkrypterer DVD-Film.
AnyDVD
CloneDVD 2
WinX DVD Ripper Platinum
Xilisoft Video Converter Ultimate

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 25-08-11 22:05

Det fint a tkunne rippe en dvd.
Men hvad gør jeg for at afspille den igen?
Skald en gemmes i et filformat eller?

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 25-08-11 22:55

Hvilket format er den film du har rippet og hvilket program har du brugt????

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 06-09-11 00:15

McBobo
Jeg brugte clonedvd5.
Men format. Det må jeg lige kigge på igen. Det gik vist lidt stærkt.
Jeg vender lgie tilbage.

Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 25-09-11 21:30

Jeg har prøvet frem og tilbage med at afspille og finde ud af den højere videnskab bag at afspille downloadet dvd.
Men har opgivet og køber denne afspiller.
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4429744
Den kan ikke brænde dvd/cd.
Men da jeg alligevel aldig er lykkeds at brænde en cd/dvd med succe, så vælger denne af lavpraktiske årsager.
Den kan opbevare ledningen i enheden. Så jeg ikke skal have den filterede i de andre ledninger.

Sådan løste jeg problemmet. Da jeg ikke evnede at finde ud af at afspille en film på anden måde.
Jeg kan forstå at en film alligevel fylder så meget at det kan være et problem at have alle sine film på denne måde. Hmm.
2 - 3 GB så er ens lagerplads huritgt fyldt. Hvis ikke ligefrem det er en Cloud man har, med rigelig plads.

Så jeg er vist født et par år for tidligt til at evne dette. Og jeg har ikke kunne finde en, der kunne lave en trin for trin vejledning.

Så jeg falder tilbage på en lavpraktisk løsning