/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlsikret tilstand
Fra : thoustrup
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 11-08-11 19:57

Jeg har et problem med en stationær pc, der hele tiden starter op i fejlsikrettilstand, og uanset hvad jeg prøver så vil den ikke andet, jeg har prøvet med F8, og jeg har prøvet de fleste muligheder der er der, jeg har prøvet systemgendannelse. Fejlen opstod da jeg ville installere openoffice. Programmet blev ikke installeret, jeg måtte opgive, men siden da, er der fejlsikkert tilstand. Jeg har prøvet AVG og Kaspersky. Men intet virker.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-08-11 20:05

Så inden du genstarter, skal du afinstallere OpenOffice igen. Et eller andet er åbenbart gået galt under installationen.
Eller du kan også vælge at lave en systemgendannelse til før den begyndte at skabe sig. Det kan også gøres fra fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 11-08-11 20:19

Openoffice kom ikke ind på cp'en, jeg kan i hvert fald ikke se programmet i fjern og tilføj programmer,

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-08-11 20:52

Det første der slår mig er at du er kommet til og sætte flueben i systemkonfiguration
http://peecee.dk/upload/view/319434
hvis du har det, så fjern fluebenet og genstart computeren. Hvis det ikke er tilfældet så skal du prøve og reparere din windows installation, evt. lav en systemgendannelse til inden du scannede din computer.

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 11-08-11 21:33

Øh Webnoob, jeg er ikke helt med, hvad mener du?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-11 22:02

Prøv og skriv msconfig i Kør, og klik på fanebladet Start.

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 11-08-11 23:30

Tak for svaret webnoob. Det virkede,