/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Menu i media Player
Fra : steenandreasen
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 11-08-11 18:39

Jeg føler mig lidt dum, jeg kan ikke finde menu punktet, kopier cd (riip) i Medie Player, jeg kører med Windows 7 og min vesion af medie player er 12.7601.
Jeg ved den findes, men jeg kan ikke finde det.
Skulle der være en der kan hjælp mig, på forhånd tak

Venlig hilsen

Steen A
72 år

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-11 18:46

Højreklik på "toplinien" - så kommer alle indstillingmuligheder

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-11 20:09

Citat
jeg kan ikke finde menu punktet, kopier cd (riip) i Medie Player
Den menupunkt er der slet ikke før du lægger en CD i drevet, når CDens indhold vises i Windows Media player så er punktet til venstre for søgefeltet, der et par små pile hvis ikke playeren fylder hele skærmen >> klik på de 2 pile og du får mulighed for at gå ned og klikke på Rip CD, du kan også højre klikke på CDens titel ovre til venstre og klikke på Rip, husk at vælge hvilken format du vil gemme musikken i før du ripper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-11 20:14

Citat
Den menupunkt er der slet ikke før du lægger en CD i drevet

Så må jeg have en "speciel" version....

Den FINDES hos mig UDEN der er noget som helst i drevet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-08-11 20:35

Citat
Så må jeg have en "speciel" version...
så vidt jeg husker så er du Vista fan - forstå det hvem der kan her er det Windows 7

Godkendelse af svar
Fra : steenandreasen

Dato : 11-08-11 21:25

Tak for svaret o.v.n..

Jeg fandt det ikke, jeg forstår ikke jeg har fundet det før, der er ingen reaktion når jeg sætter cd i

Steen A