/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Erstatning for Buskrydder
Fra : svendgiversen
Vist : 553 gange
91 point
Dato : 09-08-11 12:26

Til alle jer der har hjulpet os,
min buskrydder købt i Flensborg kan ikke repareres, men vi får pengene tilbage...

(Det kan den godt, det er kun en driv aksel til 5 €, der er knækket,
men heldigvis fik I mig jo til at samle den igen).

Er det virkelig for dyrt med sådanne små reperationer, billigere at erstatte?

Fair nok, men nu vil jeg jo ikke købe én mere, brændstof drevet, af samme fabrikat,
så jeg overvejer igen en el dreven løsning, slet ikke egnet som motorsav.

De eldrevne, som vi så hos praktikeren havde kun kunststof skær, og det tror jeg ikke på,
hvem kender el drevne buskryddere med rigtig stål klinge??

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 91 point
Dato : 09-08-11 15:41

det er ikke unormalt at men i dagens " køb og kast " samfund vælger at give dig pengene.
det koster at have en mand til at reparere ,og den har sikkert ikke været dyr i indkøb for forretningen.
Man må jo heller ikke glemme at ,jo mere vi smider væk ,og jo mere vi køber nyt desto flere har job.
Men at du vil have en elektrisk forstår jeg nu ikke-det er ikke meget " fut " i sådan en.
Det ville ikke være bedre at købe en maskine eks. Stihl og bruge lidt flere penge ,og så have en maskine du har næsten evigt til hobby brug.????
Jeg købte en brugt en som har gået på en campingplads -den har jeg nu haft i 5 år herhjemme og den går som bare det,
Jeg har set flere fine maskiner til salg på dba og guloggratis..

Men det var da godt at du fik dine penge tilbage -selvom du måtte køre ekstra.
Mvh
sverola

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-08-11 16:30

Tak for svaret sverola.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-08-11 17:36

Bare hyggeligt..............