/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
billeder forsvinder på htc
Fra : frederikshavn
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 09-08-11 08:01

hej,har et mega problem,har en htc wildfire s,og har oplevet et par gange at når den har været slukket,og når jeg tænder den igen er alle mine billeder for svundet øv øv,hvad kan det skyldes,og hvad gør jeg lige,kan det være en fejl i telefonen

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 09-08-11 08:08

det kan godt være en fejl, eller et simpelt spørgsmål om indstillinger...
har du ekstra hukommelse i din telefon (Mini SD) tror jeg nok det er?
for i så tilfælde tar det lidt tid, hvis billederne ligger derpå for mobilen at "loade" dem ind i hukommelsen igen"

Løsningen kunne også være at prøve med et andet SD kort, se om det stadig sker med det i telefonen og indtil da, må du bare tage backup af billederne hver dag, eller lade være med at bruge den som kamera :)

men ellers lyder det som et problem du nok skal snakke med butikken om, hvor du har købt telefonen, da de højst sandsynligt godt kender til problemet, hvis det er gængs.