/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
RKI sletning....
Fra : refi
Vist : 1941 gange
10 point
Dato : 08-08-11 20:44

Der er da forhåbentlig INGEN der hopper på den fidus

"Tumpen" har blot fundet en måde at "platte" folk for penge...

STAVE kan han heller ikke (de samme fejl går igen flere gange)

Inden at du bliver registeret i Rki kan jeg ligge en blokering i Rki systemet

Tja-man LIGGER som man reder

Citat
Eksempel: Du er registeret i Rki med 10 sager 8 uden fundament og 2 sager med dom fra fogederetten, så sletter og blokere jeg de 8 sager uden dom så du kun har 2 tilbage så du får et overblik over dine registeringer. når du har betalt de 2 sager med dom er du 100% slettet fra Rki.

INGEN er registreret i RKI uden "dom" eller frivillig forlig - så dem kan jeg også slette
De 2 sidste skal betales for at blive slettet Godav do - det kan du selv bede firmaet om når du har betalt - DET SKAL DE GØRE - SÅGAR LYNHURTIGT

Så hop nu ikke på det plat....

Nå ja...

Spørgsmål:

Hvor mange hopper mon på den slags - siden er besøgt 10.000 gange.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-11 20:44

Citat
Domænet RKI-sletning.dk er blevet overtaget af Experian, som vandt en retssag i Sø- og Handelsretten vedrørende rettighederne til at benytte ’RKI’ i navnet i januar 2008.

RKI-sletning.dk gav uretmæssigt udtryk for, at personer, der var blevet registreret i RKI registret, kunne blive slettet fra RKI registret mod betaling til RKI-sletning.dk uden at gælden til kreditor blev betalt.

Vi har erfaret at personen bag RKI-sletning.dk har startet andre lignende hjemmesider, hvor der tages betaling for sagsbehandling i forbindelse med RKI registreringer, som den registrerede har gratis adgang til ved at kontakte Experian A/S’ Forbrugerservice.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-08-11 21:12

JA, plattenslagere er der i dusinvis af...

og næsten lige så mange tumber der hopper i med begge ben

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-11 21:51

Citat
Så hop nu ikke på det plat....

Ku' jeg ik' drømme om ....meeen behovet er der altså heller ik'

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-11 21:54

Citat
meeen behovet er der altså heller ik'

Har du "glemt" de 200 kr. du skylder (mig)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-11 22:07

Citat
Har du "glemt" de 200 kr. du skylder (mig)

For HVAD om jeg må spørge

Men bortset fra det kommer men ikke i RKI for skaldede 200 du gamle...der skal mindst 500 til

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 08-08-11 22:38

Hvad så med alle os der ikke har fået den gamle præmie fra kandu udbetalt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-11 22:39

Citat
Hvad så med alle os der ikke har fået den gamle præmie fra kandu udbetalt

Dem må du sende i fogedretten og få dem til at sende videre til RKI

Tor du det hjælper

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 08-08-11 22:41

Nej, nej

alene som et forsøg på en VITS

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-11 12:23

Der vil altid være nogle der tror på den slags løsninger

Fra Experians hjemmeside, bare lige til info...

For at en virksomhed må indberette uden dokumentation (skriftlig skylderkendelse eller retslig skridt), skal virksomheden have sendt 3 skriftlige rykkere til skyldneren. I den sidste rykker skal skyldneren være blevet advaret om indberetning til RKI registret. Beløbet skal være på mere end 200 kroner, og der må ikke være strid i sagen. Det vil sige, at den der bliver truet med registrering ikke må være uenig i, at han/hun skylder pengene til den, der vil indberette.

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 10 point
Dato : 10-08-11 22:17

Åh, ja... Månedens præmie fra for mange år siden....!? Den venter jeg også stadig på.

Men jeg vil gerne prøve at svare på spørgsmålet og få gode point:

Forhåbentlig ikke nogen - og bare fordi 10.000 kigger, så betyder det jo ikke, at de også har benyttet sig af det... Håber jeg.

og refi: Du må være den ene af de 10.000, for ellers kunne du jo ikke vide det, vel...?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-11 08:05

Citat
og refi: Du må være den ene af de 10.000, for ellers kunne du jo ikke vide det, vel...?

Det har du da ret i - nysgerrigheden tog overhånd

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 15-08-11 17:10

Tak for svaret Ysseven.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-08-11 18:56

WOW....!!!

Mine første point efter flere års pause - 1.000 tak for det...