/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ikke noget billed ?
Fra : Gypige
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 08-08-11 11:37

Hej,

Jeg har et lille problem når jeg prøver at komme på internettet.

Jeg får at vide, at jeg har forbindelse til internettet, og min computer kan også godt downloade opdateringer fra nettet, men når jeg prøver at gå ind på internettet, kommer der bare ikke noget "billed" fra f.eks. Google´s søgeside ?????????

Det har jeg ikke været ude fro før ?????

Noget der har en idé om hvad der kan være galt ? (har explore 8)

Hilsen Gypige

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-08-11 11:53

Prøv at sætte IE op med en startside. Nu står den nok på blank side.
alimak

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-08-11 12:04

Hvad mener du med at gå ind på internettet.

Virker ftp !

Det er måske bare din webbrowser , der ikke er i orden

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 08-08-11 12:10

Hej,

Jeg mener, at når jeg vil på Internettet, og trykker på ikonen Internet Explore, kommer jeg ind på en fejlside hvor der står "at jeg har forbindelse med internettet, men kan ikke få startsiden frem" selv om jeg har sat en startside op.

Og jeg kan ikke forstå det, for jeg har ikke gjort noget siden jeg var på internettet sidst

Hilsen Gypige

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-08-11 13:00

Hvor længe har det stået på, kan du huske hvilken side sidst virkede? Det lyder lidt som en proxy-"virus" du har fået ind, den komme bl.a. via facebook.

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 08-08-11 13:02

Hej,

Jeg var inde på TDC sidst (mener jeg). Og jeg kommer ikke på hverken Facebook eller Messenger.

Hilsen Gypige

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-08-11 13:06

Er det den computer du bruger nu?

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 08-08-11 15:25

Hvad er det for et startside?
Måske findes den side ike mere, siden du får en fejlmelding.
Har du prøve at skrive adressen foroven hvor der står http://?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 09-08-11 08:19

Hej,

Nej det er ikke den computer jeg bruger nu, jeg kan jo ikke komme på internettet . . . . .

Og det er den ganske almindelge startside for Google jeg prøvede samt en masse andre hjemmesider (som jeg ved virker), men stadig med den samme resultat.

Hilsen Gypige

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-08-11 15:48

Er det det her du bliver mødt af?
http://peecee.dk/upload/view/321110