/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan fjernes Windows MSN
Fra : ppk
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 20-05-03 23:17

Hvordan fjerner jeg Windows MSN jeg kører med Windows XP Pro. DK

Mit problem er at jeg IKKE kan få MSN til at logge på, problemet opstod for knapt 14 dage siden da jeg opdaterede MSNèn med den sidste nye version.

Siden da har jeg prøvet på alle mulige måder (syntes jeg) at fjerne det, bl.a. direkte fra stifinder. Men der er nogle dll filer som ikke vil lade sig fjerne, og herefter har jeg downloadet programmet igen og installeret det men lige meget hjælper det.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-05-03 23:36

Hej
Har du prøvet at rep. via din CD? Ellers kan du prøve via
1. Tilbehør
2. Systemværktøjer
3. Systemgendannelse
Her kan du så gendanne din computer, som den var på et tidligere tidspunkt.

Lykke til...
Søren

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-05-03 05:55

Hej

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Nede i højre side, Uninstall Windows/Microsoft Messenger
tryk på dette vbs script så bliver du promtet om du vil
indstallerer dette der trykker du så ja>

Genstart og når du bliver spurgt om du vil rydde op efter
messenger trykker du ja.
Vil du så genindstallere så går du ind på win udate.

Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 21-05-03 05:59

når du bliver promtet trykker du åben

Kommentar
Fra : LpD_NiggA

Dato : 15-07-03 22:20

Du kan gøre følgende : Gå ind i kontrolpanel,tilføj eller fjern programmer og vælge det messenger du har installeret og så fjern det...

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 18-07-03 13:28

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-07-03 14:41

selv tak