/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
pris på kældertrappe?
Fra : pifo
Vist : 1160 gange
50 point
Dato : 07-08-11 10:23

Hvilket prisleje taler vi om, når vi skal have ny kældertrappe? jeg ved godt, at dette spørgsmål hører til i den ende, hvor man kun kan svare: "Det kommer an på....", men jeg vil bare have en fornemmelse af prisleje. Så det bedste svar jeg kan få her, er fra nogen, der selv har købt trappe og som kan fortælle mig, hvilket materiale den var i og hvad den kostede. Eller alternativt, hvis I kan finde en hjemmeside, hvor der er priseksempler.
Jeg kan kun finde sider, hvor jeg skal angive mål og så få tilsendt et tilbud. Sagen er at jeg ikke ønsker at blive bombarderet af sælgere

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-08-11 10:32

du kunne måske spørge hos et nedbrydnings firma

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-08-11 10:36

Vores gamle kældertrappe er i miserabel tilstand, og vi har fået tilbud lige fra 16.000,00 kr til 35.000,00 kr på renovering af trappen.
Den er bygget op af Lecablokke og betonen ovenpå er næsten faldet af, så der skal hugges ind til Lecablokkene og der skal så støbes nye trin.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-08-11 10:42

Okay, jeg skal så skynde mig at sige, at det jeg søger oplysninger på er en indendørs trappe. Selv om den, vi har udenfor også kunne trænge, men det er så en anden sag

Accepteret svar
Fra : supermusen

Modtaget 60 point
Dato : 07-08-11 10:48
Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 08-08-11 07:48

Tak for svaret supermusen. Selv om det er en lidt gammel prisliste, så kan jeg helt sikkert bruge den.