/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
xperia X10 mni pro synkronisering
Fra : webm
Vist : 689 gange
200 point
Dato : 06-08-11 20:16

Kan det overhovedet lade sig gøre at synkronisere ovenstående telefon direkte med Microsoft Outlook 2007?

Jeg synes jeg har prøvet alle mulige krumspring med Sony Ericsson PC Companion 2.0 - findes der måske en anden udgave der kan klare opgaven?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 06-08-11 20:50

Hej.
nej det kan det ikke...jeg kan heller ikke ØV

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-08-11 21:14

Se det er jo lidt træs, hvad gør man så?

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 06-08-11 21:59

Jeg benytter GSyncIt til at synce kalender og kontakter fra Outlook via Gmail til min Android.
Inden at man kaster $20 efter softwaren, kan man bare installere det og teste.
Det gode ved denne metode er at man slipper for kabler m.m. Det hele virker online - og når det først er konfigureret, skal man ikke tænke mere over sync af mobil.

http://www.fieldstonsoftware.com/software/gsyncit3/index.shtml

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-08-11 22:49

Fy for en skefuld...

Det er godt nok ikke for nybegyndere da. Ikke nemt at finde hoved eller hale på...

Kommentar
Fra : edison

Dato : 07-08-11 10:25

hej download den her til din pc
http://www.fjsoft.at/en/downloads.php

og find det samme program på android market på din x10
så kan du synkonnisere tage backup og meget mere. det virker fint

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-08-11 00:30

Nu er jeg kommet i et dilemma...

Jeg vil jo gerne præmiere alle med points for indsatsen - ikke fordi nogle af forslagene desværre virkede for mig (sikkert fordi jeg er lidt tungnem) - men jeg fik altså installeret mine kontaktpersoner via en Google konto.
Så langt så godt og tilsyneladende opdaterer den også selv så alt skulle vist være i sin skønneste orden.

Jeg lader damerne komme først, man er vel et galant pindsvin, som man sagde før hen i tiden.

Pia er den heldige vinder af 200 ganske ubrugelige points...

Godkendelse af svar
Fra : webm

Dato : 08-08-11 00:32

Tak for svaret piaskov.

Håber du har fået helt til at få din telefon til at virke også...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-08-11 07:37

Stavepladen gik vist lige itu!

Der skulle stå: Håber også du har fået held til at få din telefon til at virke Pia...?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-11 12:46

Citat
Stavepladen gik vist lige itu!

Ja også den skal man lære at kende.