/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Udskiftning af motor
Fra : Kortoververden
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 05-08-11 19:36

Jeg har brændt min nye Electrolux støvsuger af ved at suge vand ind.

Skal man købe en ny, eller kan det betale sig at sende den til service og få udskiftet motoren?

Der er tale om en Elextrolux Ultra One

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 05-08-11 19:53

Inden man spilder så meget som 5 minutter på denn bruger

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 57
- Annullerede 79
- Slettede 0
Ialt 138

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-08-11 19:57

Så man må ikke annullere et spørgsmål?

Såfremt der ikke opnåes et tilfredsstillende svar, hvad gør man så? og når det virkelig er så forkasteligt at annullere, hvorfor findes funktionen så

Endvidere er det vel enhver frit for om de ønsker at deltage i tråden eller ej.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 05-08-11 20:29

Nu ved jeg ikke hvad en såden støvsuger koster fra ny, men umiddelbart tror jeg ikke på at det kan svarre sig at få den renoveret.

Falcahm

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-11 20:58

Køb en ny = at udskifte (ved forhandler) er altid dyrere end købe nyt

http://www.pricerunner.dk/pl/19-1222971/Stoevsugere/Electrolux-UltraOne-Z8820-Sammenlign-Priser
-----
Danske lønninger/ smid væk samfundet - tillader ikke reparationer af - ellers gode varer,
med mindre du selv udskifter delene - eller det er særdeles dyr maskine at anskaffe sig
som virkelig kan betale sig at ofre penge på.
På linket kan du købe en ny for CA: en time´s arbejdsløn = uden motor...
Kommer tit til at tænke på hvor alle TV/ Radio reperationer foregår?
Smid pcén/ tvét på lossepladsen...? TJA: jeg kunne godt bruge ½ delen af det andre
smider væk, men hos mig, må man ikke genbruge/ tage med hjem...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-08-11 21:01

Citat
Kommer tit til at tænke på hvor alle TV/ Radio reperationer foregår?

Jeg mener, hvor er alle de elektriske mekanikere henne, nu omdage.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-08-11 21:03

Citat
Inden man spilder så meget som 5 minutter på denn bruger

Jørgen R??

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-08-11 21:08

Tak for svaret nomore.

Har bestilt en ny, men det er surt når den anden er mindre end en uge gammel

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-08-11 21:28

Citat
Har bestilt en ny, men det er surt når den anden er mindre end en uge gammel

+++

??
Gem den GAMLE, det kan JO være der gik noget andet end motoren........

Selv har jeg et par el motorsave liggende = men desværre har de alle samme fejl.

Men en uge, det var ikke meget ? hvad siger garantien?
Selv har jeg en billig fra HNyborg (500.-) og den klarer mine problemer fint,
bortset fra jeg glemte at tage støvsugerposen ud, før jeg gik igang med at tømme
½ delen af min kloak for sort vand = har den endnu, efter snart 10 år = Kaercher
og den suger bare, eneste problem med den, er POSERNE, de skal købes som uoriginale.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-08-11 21:30

Og så lige = den arbejder altid bedst, når der er noget at lave, altså ikke frigang i motoren.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-08-11 22:35

Garantien er ret ligegyldig når jeg har suget vand ind i motoren