/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Brugt Street Magic!
Fra : Nick15
Vist : 739 gange
50 point
Dato : 20-05-03 22:27

Hej jeg skal snart købe en knallert om en måned og ville høre om der er nogle butiker hvor man kan købe brugte knallerter til små penge HØJT 10.000kr!!!! jeg tror ike selv det men hvad fanden kan ligeså godt høre

Foresten

kan man gøre nået ved sin knallert så de kan høre hurtiger og så jeg ikke kan få bøder af politiet!

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 60 point
Dato : 20-05-03 22:36

Indsæt en "scooter/knallert købes" annonce på www.dba.dk eller www.scooter-forum.dk eller http://forum.mopedgallery.com ....

og nej hvis du kører over 30 kmt kan de jo stoppe dig, for det er hvad du må kører. Men du kan jo selvfølgeligt skille din motor ad og rense og pudse den, alt andet der får den til at kører hurtigere betegnes som konstruktive ændringer og det får du bøde for !

Kommentar
Fra : grevelasse2

Dato : 12-06-03 14:44

okaii du kan gå ind på dba.dk de kan du få billige knallerter....

og ja du kan få pillede skiverne noget der sidder nede i motorn....

Hilsen knallert LaSsE

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 12-06-03 20:28

grevelasse2 -> så kan han jo godt få bøde af politiet, det er jo ulovligt at pille ringen (for der sidder ikke en skive, men en ring)

Kommentar
Fra : Emil.

Dato : 13-06-03 19:08

du kan nok godt købe en street magic inde på www.dba.dk
du ved jo godt det er ulovligt at den køre hurtiger end 30 km. : )
men du kan købe nogle forskellige tunsæt inde på www.thansen.dk
og du kan jo bestille nogle kataloger der fra helt gratis!!!
og der er der tundele.

håber du kan bruge det???

Mvh. Emil.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-06-03 01:23

Hvis du kan finde EN eneste tun del på thansen.dk så syntes jeg sgu du er sej ! Er du sikker på du ikke mener protuna.dk (er også en del af thansen men ikke thansen.dk !!) ?

I øvrigt er det jo også ulovligt !

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-06-03 12:40

jeg har købt knallert en Yamaha 4 gear!

Mvh Nick

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-06-03 12:50

Hehe, sådan en fætter kører jeg også rundt på !

hvad sidder der på din ? og hvordan ser den ud ?

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:33

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : jonas16

Dato : 06-06-04 20:38

Du kan gå ind jævnligt på papkassen.dk og kigge, om der er street magic´er til salg. Siden er forholdsvis ukendt, men prøv alligevel. Man kan se numrene gratis og behøves ikke at betale 5 kr. ligesom på dba.dk. ellers prøv dba.dk, der er altid noget. og hvad angåpr tun, så kig på www.kg-import.dk, www.protuna.dk, www.westimport.dk eller www.knallertdele.dk (er en god side med billige TUNreservedele)