/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Krakow
Fra : pifo
Vist : 923 gange
50 point
Dato : 05-08-11 15:42

Er der nogen herinde, der kan fortælle mig om Krakow? Er det et godt sted at tage på weekendtur til eller er det dødssygt? Kan man finde gode spisesteder? Er forholdene gode?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-08-11 15:50

ja til det hele

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-08-11 15:52
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-08-11 15:53

kom så Teil, hvis du har været der, så må du kunne anbefale mig hotel / restaurant og steder, vi skal se

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 05-08-11 15:53

I dette link, kan du læse gratis - vi tager til Polen - noget a la de bøger Turen går til

http://bookboon.com/dk/rejse-fritid/oesteuropa/polen-dansk

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 05-08-11 15:55

Krakow er en spændende by, hvor i skal have fart på for at se nogle af de mange ting der er at se,
der er mange gode spisesteder, gå rundt og læs på menu kortene som hænger udenfor resturanterne.
Håber i får en god ferie.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-08-11 16:13

Hvem siger vi har samme smag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-11 23:16

Krakow er en spændende gammel by med mange historiske steder, nu ved vi jo ikke hvad i vil se men jeg kunne nemt få flere dage til at gå i den by, det er billigt at holde ferie i Polen og der er mange forskellige spisesteder, selv McDonald finder du der men det er sikkert ikke dem i rejser efter:
http://www.krakow-info.com/restaura.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-11 23:25

Læs om seværdigheder her: http://www.cracow-guide.net/krakow-tours.html
der er mange link i venstre side at bladre rundt mellem, i skal helt sikkert en tur ned i saltminen og hvis i har lyst så kan Auschwitz også anbefales, man får noget at tænke over efter et besøg der.
Er det kun en weekend så ved jeg ikke om i når Zakopane men ellers tager i derhen næste gang i besøger Polen, der er natur og bjerge som næsten ingen andre steder, det er et skisports sted og jeg har egentlig lovet mig selv at komme der om vinteren, desværre er det ikke blevet til noget endnu

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 08-08-11 07:45

Tak for svaret Nordsted1.