/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billige PVC-plader?
Fra : Lukas2011
Vist : 1271 gange
65 point
Dato : 05-08-11 12:37

Jeg står og skal bruge PVCplader.
Hvor er det bedst at købe dem til en fornuftig pris? - giv endelig nogle priseks. leder og leder på google.dk men synes aldrig det rigtige dukker op

Jeg skal hverken bruge mine plader i hus eller have men tænkte at i nok vidste noget om det inde i denne katagori - håber jeg har ret

Linkadresser er også meget velkommen, så kan jeg evt. selv kigge på det....

På forhånd mange tak for svar !!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-08-11 13:04

jem&fix xl byg m.fl.
find selv priser der

Accepteret svar
Fra : timmiraaby

Modtaget 32 point
Dato : 05-08-11 15:12

ja jemogfix er god men der er også silvan og harald nyborg og stark der er nogle du kan se på

Kommentar
Fra : Lukas2011

Dato : 05-08-11 15:41

Mange tak :)
Ja jeg har set jemogfix og xlbyg har det men har ikke kunne finde priser da jeg ikke bor så tæt på og ikke har kunne finde priser på nettet.. prøver lige dem du, timmiraaby nævner :)

Godkendelse af svar
Fra : Lukas2011

Dato : 05-08-11 15:41

Tak for svaret timmiraaby.