/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lenovo laptop kan pludselig ikke starte
Fra : mostmighty
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 04-08-11 19:23

Har brugt min Lenovo T61 for under 12 timer siden. Lukkede den normalt ned.

Da jeg prøver at åbne den idag siger den ikke anden end to brumme-lyde og kommer så ikke videre. Skærmen viser intet. De eneste lys, som er tændte på computeren er batteri og noget der ligner en cirkel med et skævt stort N indeni.

Kommentar
Fra : Gudinden1973

Dato : 04-08-11 20:21

Det gør min også nogle gange. jeg piller batteriet ud og venter 5-10 minutter sætter det i igen også virker den.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-08-11 21:06

Hej
Hvis overnævnte ikke virker så prøv at tage batteriet ud og sæt strøm til og start den se om der er en forskel.
Ellers prøv at tage batteriet ud og hold power knappen nede i nogle sekunder og sæt batteriet i igen og tænd.

Har virket ved os.

Held og lykke

Kommentar
Fra : mostmighty

Dato : 04-08-11 22:58

Intet af ovenstående virkede. Stadig samme reaktion fra laptoppen efter den er blevet tændt.

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 05-08-11 06:09

der er nok ikke meget andet at gøre end at aflevere den på et godt computerværksted, og så betale den pris det koster at få den tjekket eller repareret, det der lyder som en bundkort, RAM eller CPU fejl... og en hvilken som helst af de ting kan være ret dyre til en bærbar af ældre klasse...

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 05-08-11 16:28

Har du noget liggende i DvD drevet?

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 05-08-11 19:43

eller tilsluttet i USB, det kan også forårsage problemer
men gad faktisk godt se et billede af
Citat
noget der ligner en cirkel med et skævt stort N indeni.

så man måske derigennem kunne danne sig en mening