/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kamera
Fra : emptynes
Vist : 610 gange
50 point
Dato : 04-08-11 18:08

hej
har fået et kamera men kan ikke installere softwaren til det ,windows skriver jeg ikke har rettigheder eller det er en forkert sti hvad skal jeg gøre?
mvh
Emptynes

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-08-11 18:16

Prøv en gang forfra...

Hvad der det for et kamera - hvad er det for noget software du vil installere...?

Lidt oplysninger kan sikkert opklare dine problemer.

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 04-08-11 18:56

undskyld,det er et sony dcr-sx33 camera ,med til følgende software sony handycam pmb picture motion V.5.2 ,når jeg vil installerer det skriver windows at jeg ikke har de nødvendige rettigheder eller har brug den forkerte sti

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-08-11 18:57

til nogle programmer skal man være logget ind i windows med administratorrettigheder for at installere.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-08-11 19:17

Prøv at højreklikke på setup filen og vælg Kør som administrator...

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 04-08-11 21:50

hjælper ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-08-11 22:00

Download Tool til Picture Motion Browser og tilhørende software
http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?&f=download_manager&site=odw_da_DK

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 05-08-11 06:12

hvorfor insistere folk altid på at installere deres kamera?
der er slet ingen grund til det, hvis du har office til din pc, kan du bruge Microsoft Picture Manager, og smide billederne ind igennem det, så er det bare at tilslutte kabel og vupti,
men ja... hvis du absolut vil installere softwaren til kameraet, skal du få Administrator rettigheder på en eller anden måde.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 05-08-11 07:30

Som den forige tilråder jeg altid at undlade at instalere software.
Efter 4 apparater kan du slet ikke finde ud af hvad der er hvad.
Nøjes med at kopiere filerne til en mappe du kender og ved hvor ligger.
Brug windows til at editere med.
Picaso eller lignende kan da finde ting der er blevet væk, men finder alt.
Og du ved ikke hvor det befinder sig på din PC.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 05-08-11 07:37

ja, kan kun tilslutte mig Stone47

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 05-08-11 08:03

Ja så kan jeg jo udvide det lidt hvis nogen gider at læse.
Alle billeder på et Andet drev i Mappe Billerder, herunder mappe: 2009, 2010, 2011.
herunder mapper fra hvergang du har været nogen steder og fotografere.
Ny Nas disk under dit fjernsyn, synk mapperne herind, og vupti du ser alle billeder på dit TV.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 05-08-11 08:43

jeg har også film,som optager i MPEG-2 kan windows også klare det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-08-11 08:47

Ja ellers kan VLC Player

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 05-08-11 08:48

VLC media player
http://www.videolan.org/

Godkendelse af svar
Fra : emptynes

Dato : 05-08-11 08:53

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-08-11 09:13

var så lidt