/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vil ikke tænde
Fra : Dipsey
Vist : 2712 gange
50 point
Dato : 04-08-11 16:34

I nat lyste min Xperia Arc som om den var ved at tænde og det gjorde den i meget lang tid. Den m være slukket og kan nu ikke tændes. Der står bare Sony Ericsson på skærmen og der sker ikke mere.
Kan man genstarte den på en måde som man kan med ipod, eller er jeg nødt til at sende den til rep? :(

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-08-11 16:36

hiv batteriet ud, sæt det i igen, start indtast evt. kode, så skulle den være ok

jensviggo

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 04-08-11 16:39

Har haft det ude 40 gange. Den kommer aldrig til hvor jeg kan taste koden. Den fryser jo..

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 04-08-11 16:49

opdatere den via sony ericsson opdaterings program og den skulle virke igen

men alle data ryger da den nulstilles ved en opdatering

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 04-08-11 16:50

Hvordan det, når jeg ikke kan tænde den? Er ikke den bedste til elektronik..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-11 16:58

Sæt batteriladeren til

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 04-08-11 16:59

Den ER fuldt opladet, hvis det var det du hentydede til..

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-08-11 17:00

Simkiller tænker sig ikke om.

Hvis du stadig har reklamationsret, skal du bruge den.

Ellers kan du prøve at tage batteriet ud , lægge teleonen i køleskab i 30ninutter i en plastpose.
tag den ud men hold den i plastposen så vidt muligt medens du genmonterer batteriet, og
forsøger genstart..

plastposen er for at undgå kondens i var udeluft, som er ret fugtig for tiden.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-08-11 17:03

Teil mener nok at batteriet kan være så dårligt at den ikke kan starte på det.
Det er også en mulighed.
Så hjælper det at have lader på , medens man starter.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 04-08-11 17:03

Ja, orker bare ikke at have den til rep. Min forrige var det af to omgange. Er ret uheldig.
Kæleskab? Hvad skulle det hjælpe?
Har prøvet hard reset der står på nettet, men der sker ikke noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-11 17:03

netop transor

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 04-08-11 17:04

Aaah, men det prøvede jeg allerede i nat, da jeg prøvede at tænde den og besluttede mig for at lade den fuldt op og se..

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 04-08-11 17:39

Nu puttede jeg den i køleskab, trykkede tænd og satte stikket til pc'en så snart der var lys og nu er den faktisk tændt. Men den står og blinker helt vildt? og kan kun se baggrundsbilledet

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 04-08-11 22:49

jo jeg tænker mig om sony ericsson kan opdateres selv om den ikke kan tænde da den skal være slukker når den sættes til og man holder en knap nede imens kablet sættes til

eneste krav er at der er strøm på battriet

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-08-11 05:32

Men det ændrer ikke på jeg ikke ved hvordan man gør..

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-08-11 06:17

hent programmet til at opdatere mobile på sony ericsson hjemme side start det op og vælg dim model SONY ERICSSON ARC og bare føl vejledningen i programmet

opdaterings programmet kan hentes her http://www.sonyericsson.com/cws/support/mobilephones/learn-more/topic/updateyourproductsoftware/xperiaarc?cc=gb&lc=en

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-08-11 16:43

det virker desværre heller ikke, så må bare ha den til rep, øv

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-08-11 16:44

fin du opdateret din mobil eller ville den bare ikke noget ?????

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-08-11 16:49

installerede pc companion og startede opdatering af telefonsoftware og den sagde bare at den ikke kunne installere eller starte komponenter..

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 50 point
Dato : 05-08-11 17:24

så er der desværre ikke andet for at sende den ind til rep på garrantien

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-08-11 17:54

Jeg er bare bange for det kommer til at koste. Kender flere der har fået beskeden om deres mobil havde fået fugt, selvom de ikke havde været i nærheden af vand

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-08-11 18:02

så skal de bevise over for dig at den er fugt skadet hvis de afviser at lave den på garrantien enten ved at vise dig fugtskderne direktet på mobilen eller ved billeder der viser hvor fugtskaden er på mobilen

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 24-09-11 15:51

Tak for svaret simkiller.