/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Slette fotos på iPhone?
Fra : lyngballe
Vist : 1322 gange
100 point
Dato : 04-08-11 08:16

Jeg har 1000 billeder liggende på min iPhone. Hvordan sletter jeg dem alle uden at skulle slette dem én af gangen??

Accepteret svar
Fra : supermusen

Modtaget 110 point
Dato : 04-08-11 08:22

Gå ind i "kamerarullen" Klik på ikonet i øverste højre hjørne, så skulle du gerne se at der står "vælg emner" øverste. Nu vælger du så de fotos, du vil slette, og trykker på "slet" i nederste højre hjørne.

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 04-08-11 08:28

Når jeg overfører mine billeder til min mac, så bliver jeg altid spurgt, om jeg vil slette billederne på iphone. Det gør jeg, og så synkroniserer jeg. Så er alt slettet. Det er en anden mulighed

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 04-08-11 08:32

Tak for svar. Men vil det sige, at jeg er nødt til at klikke på samtlige 1000 billedikoner for at slette dem.
Kan jeg ikke vælge "alle" og slette dem over en bank?
Billederne er tidligere overført til min mac - men her kan jeg ikke finde nogen slet alle-funktion.

Godkendelse af svar
Fra : lyngballe

Dato : 04-08-11 08:49

Vore kommentarer krydsede hinanden.
Da jeg bare overførte ét billede fik jeg spørgsmålet.
Jeg fik det åbenbart ikke fordi jeg ikke overførte nogen billeder!
Så nu er problemet løst.
Tak søde supermus!

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 04-08-11 08:54

...nej den slettede kun det ene billede, jeg overførte......

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 04-08-11 09:01

...nå, så fand jeg også ud af det: Importere én gang til med fravalg af det allerede importerede. Åh ja; livet kan sommetider være indviklet...

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 04-08-11 13:57

Citat
Tak søde supermus!

Selv tak, søde Lyngballe. Godt at du fandt ud af det til sidst