/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
BRÆNDING AF CD.
Fra : strix
Vist : 275 gange
20 point
Dato : 20-05-03 21:35

Jeg har brændt en cd først med nogle billedfiler lagt i en mappe kaldet billeder, derefter brændte jeg nogle audiofiler, men nu kan jeg ikke få billedfilerne frem? Jeg kan end ikke se dem i Windows stifinder. Filerne er brændt med Nero.

Mvh.
Strix.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-05-03 22:43

De kan lægge sig i temp, alt efter hvilket styreprogram du har?

Mango

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 20 point
Dato : 21-05-03 08:28

Har du brændt CDen som MultiSession - altså hvor du kan fortsætte den tidligere brænding...?
Eller har du brændt på CDen anden gang som var det en helt ny CD?

Hvis du har gjort det sidste, så kan du ikke finde dine billeder igen - du skal altid brænde i MultiSession hvis du vil brænde videre på en CD...

Godkendelse af svar
Fra : strix

Dato : 21-05-03 18:12

Tak for svaret tla. Jeg har gjort den fejl du beskriver, men jeg kan dog se billedfilnavnene i kompliteringsvinduet i NERO, men de er nedtonet.

Mvh.
Strix.

Kommentar
Fra : tla

Dato : 22-05-03 07:54

Jeg håber ikke, det var alt for værdifulde billeder...

Men trods alt fint at vi fandt svaret til dig. Så ved du for en anden gangs skyld hvad du skal gøre, så du ikke mister data...