/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
driver til skærm
Fra : ara
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 02-08-11 16:57

Hej

Jeg har en Dell 1908FP skærm.

Efter jeg har formateret pc'en flimrer skærmen vild meget.

Det kunne vel være en driver der mangler.
Den jeg har er fra 2006.

Men jeg kan ikke finde en driver. Hver gang jeg prøver får jeg alt muligt lort med ned, istedet for den driver jeg skal bruge.

kan i hjælpe?

mvh

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 02-08-11 17:11
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-11 17:11

Du kan skrive dit server tag her eller i en privat besked til mig så skal jeg finde en driver. I mens du venter på en driver så synes jeg du skal holde [Fn] nede imens du starter din computer, hvis skærmen stadig flimre unden testen så er det ikke en driver.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 02-08-11 21:23

(fn) hvad mener du med det?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-11 21:40

Det er dit grafikkort du skal opdatere eller finde en ny driver til, alle skærme er plug and play det vil sige du sætter skærmen til og Windows har driveren indbygget.
Hvad hedder din computer og hvilken grafikkort er der i ? Er det den indbyggede eller har du på et tidspunkt sat et andet grafikkort i?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 02-08-11 21:48

Min computer er en noname, og grafikkortet er et nvidia GT8500 med driver 6.14.12.7533 installeret.
Så tror ikke det er driveren det er galt med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-11 23:18

Prøv om du kan finde en driver her: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
en søgning på 6.14.12.7533 på siden giver ikke noget resultat så mon ikke din driver hedder noget andet

Kommentar
Fra : ara

Dato : 03-08-11 11:35

Det er denne driver jeg har. Og det hjalp ikke at installerede den igen.
Skærmen flimmer stadigvæk.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-08-11 21:14

Sorry, jeg læste det som en dell bærbar.