/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ondt i rumpetten.
Fra : piaskov
Vist : 1044 gange
100 point
Dato : 01-08-11 16:08

Hejsa.
Leif og jeg skal snart ud og kører laaaangt.
Han efterlyser en autopude til rumpetten.
Han får simpelthen ondt af at sidde mange timer i bilen.
Er der nogle af jer der kan anbefale en ??
Han har engang haft en med nogle magneter...det skal det så IKKE være. Den kunne han ikke enes med
P.S. Han har taget tegnedrengen op af baglommen

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 01-08-11 16:14

Hvis han kører 50 km hver dag på cykel vil det nok være det bedste middel.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-08-11 16:16

Citat
Hvis han kører 50 km hver dag på cykel vil det nok være det bedste middel.

Nu var det så ikke et dumt svar jeg efterlyste

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-08-11 16:28

Man kan prøve med en luftring eller lignende. Men det bedste middel er ikke at siddekrampagtigt på samme måde i lang tid. Skift til at køre. Som passager kan man bedre røre sig i sædet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-08-11 16:34

Jeg vil også foreslå en luftring, sådan en dårligt gående kan få, for ikke at få tryksår. Og jeg lider med ham, jeg kan også blive øm af at køre langt.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-08-11 16:35

http://www.jula.no/transport/bilutstyr-og-bilsetetrekk/?sortorder=title-asc&pagesize=10&2792-page=10

Her er et par alternativer-jeg har selv tænkt på at købe den med luft .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-08-11 16:43

@sverola.
Den er da ellers fin...MEN vi kan ikke bruge vores 12 w stik ...det er optaget af 2 andre ting når vi skal på farten

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-08-11 17:03

Piaskov.... Nu tænkte jeg også mere på den som er lidt længere nede på siden.
Jeg skal have den med luft fordi jeg sveder som bare det på ryggen , når vi kører langt.

Ha en fin sommer

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-11 17:20

Sådan et kuglesæde har jeg, det er alletiders

http://www.thansen.dk/product.asp?c=3181490311&n=1228265483&pn=1222887392

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 01-08-11 17:22

Hwa har han ondt i røven af??

Hvad med en alm badering som de tøffer rundt med på fødegangene....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-08-11 18:43

Citat
Hvad med en alm badering som de tøffer rundt med på fødegangene....

Tænkte på nøjagtigt det samme da jeg læste luftpude

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 01-08-11 19:00

Hvis du bedst lan lide den til 12v men mangler stik har vi i tidernes morgen købt en ekstra i T Hansen som kan lidt mere end dit dobbel stik, det kan tilsættes 4 12v stik og et usb stik og husker det var ikke mere end 200,- vi skulle slippe for det, men det er ved at være længe siden.

Få han kun ondt i måsen når i kører eller er det generalt? for er det kun når han kører sidder han måske for "pænt" og glemmer at bevæge sig meget, det problem har jeg når jeg flyver og vil jo ikkr kravle rundt i sædet og gerner den jeg sidder ved siden af.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-08-11 19:03

Citat
Han har engang haft en med nogle magneter...det skal det så IKKE være. Den kunne han ikke enes med

Det skulle ellers gøre ham mere tiltrækkende

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-08-11 19:26

Citat
Få han kun ondt i måsen når i kører eller er det generalt

Ja når vi kører langt...altså timer i træk.
Citat
det problem har jeg når jeg flyver og vil jo ikkr kravle rundt i sædet og gerner den jeg sidder ved siden af.

Nååå...selvtilliden er ikke stor hva'

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-08-11 21:28

Når jeg skal køre langt ,så tager jeg tegnebogen ud af baglommen,og efter jeg startede med det, så får jeg ikke ondt i røven mere.
alimak

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-08-11 21:39

Jeg tror bare det er denne her- han skal have:
http://www.carlab.dk/shop/side-pude-til-171089p.html

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-08-11 21:46
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-08-11 22:06

Citat
så tager jeg tegnebogen ud af baglommen,og efter jeg startede med det, så får jeg ikke ondt i røven mere.

Som jeg skriver i indledningen så gør han det netop også.
Nå smuller ...det ser ikke så tosset ud.
Han må kigge på det i morgen.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-11 16:57

Tak for svaret Olesen-50.
Det ender op med det i første omgang...så ser vi / han hvordan det går