/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Driver til Samsung Android mobil.
Fra : mborre
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 01-08-11 12:36

Hej, jeg har købt en Samsung GT-S5830 med android. Jeg har taget en del billeder med det, og dem vil jeg nu have over på computeren , på helt normal vis, gennem mit mikro-USB-stik. Men når jeg tilslutter mobilen til min computer skrover den: Find og installer driversoftware. Når man klikker på dette begynder den at installere "noget" men efter ca et minut skriver den: Insæt den disc der fulgte med Samsung Android USB Device. Men der fulgte in gen disketter med, og jeg spurgte forhandleren som siger at der ALDRIG følger disketter med.
Kan man få driveren andre steder fra? Når man går direkte ind på Samsungs hjemmeside og prøver at downloade derfra skriver den det samme, at jeg skal indsætte den diskette der IKKE findes! Jeg har henvendt mig i flere forskellige 3-butikker, nåt de prøver at hente billederne på en compuer dertidligere har arbejdet med Samsung Android telefoner går det fint, mensåsnart det er en NY computer kan den ikke forbinde sig til mobilen. Den mangler sikkert en driver!
Er der nogen der kan gennemskue dete og foreslå en løsning? Mvh Mbb.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-11 13:51

Det er ikke noget jeg selv har forsøgt men du burde kunne indstille telefonen ved at gå til Indstillinger for trådløs og usb, der markerer du din lager enhed og sætter telefonen til computeren, efter at computeren selv har installeret den nye hardware bør du kunne finde lager enheder både på telefonen og på hukommelses kortet.
Eller gør som jeg: Tag lager kortet ud og brug en kortlæser

Godkendelse af svar
Fra : mborre

Dato : 01-08-11 16:11

Tak for svaret o.v.n..
Det virkede men jeg fandt også en anden måde: downloade programmet KIEF på computeren, det hjælper