/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Ejere af CBR600F2/3!!??
Fra : konstruktr_parbst
Vist : 225 gange
40 point
Dato : 20-05-03 20:22

Honda-ister!
Jeg påtænker at købe storebroderen til min forrige cykel (CBR400RR), da jeg skal deltage i en tur sydpå her i sommer! Men er ikke rigtig klar over, hvad sædehøjden er på F2/3? Håber der sidder en lykkelig ejer af en F2 eller F3, som kan oplyse mig denne?
- Jeg er også interesseret i at vide noget om cyklen, hvad angår vedligeholdelse, fordele/ulemper, evt erfaringer fra ture på samme cykel osv. Jeg var meget glad for min lille CBR, som jeg desværre havde et grimt styrt på sidste sommer og derefter mistede, da den blev erklæret total-skadet. Jeg er 170cm høj - mon det er helt åndssvagt til en CBR600? Hvordan sidder I på maskinen sammenlignet med Jeres højde? Jeg havde næsten lidt for lange ben til min CBR400RR...
Håber meget på et svar fra en lykkelig 600F-ejer
Mvh. Rikke

Kommentar
Fra : Basho

Dato : 20-05-03 21:53

Hey,

Er den lykkelige ejer af en f2 '94.
Jeg er 176 og den passer perfekt i størrelsen, jeg tror bestemt ikke du vil være for lille til den.

PS. KØB DEN ! du vil ikke fortryde det.

Kommentar
Fra : inspectorclousseu

Dato : 22-05-03 22:44

Yep køb den, men lad være med at tude når du bliver nappet af en gixxer. (F2 er for tung og for touringpræget, ved ikke med F3 andet en at den stadig har stålstel = TUNGT)

Hayabosa