/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
adobe flash player 10
Fra : esterlone
Vist : 620 gange
500 point
Dato : 01-08-11 10:04

pludselig en dag virker min adobe ikke længere og den skriver at jeg skal opdaterer. det gør jeg så men den virker stadig ikke, har prøvet at slå firewall og AVG fra mens jeg installere men der sker ingen ting, er der nogen der ved hvad man kan gøre?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-11 10:11

Afinstaller Flash playeren fra Tilføj og fjerne programmer, genstart og hent den nyeste player fra Adobe: http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-11 10:12

Forresten: Har du sat markering i fleltet hvor du accepteren betingelser for brug, den felt er nem at overse

Kommentar
Fra : esterlone

Dato : 01-08-11 10:55

det har jeg gjort mange mange gange så er ved at være lidt desperat nu

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 01-08-11 11:04

Prøv at gå i menuen Funktioner > Internetindstillinger, fanen Sikkerhed, klik på Internet,
vælg Standardniveau, klik Anvend, klik OK

Måske det virker!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-08-11 11:14

Eller prøv dette
How to Uninstall Adobe Flash Player on Windows & Mac
http://www.blogsdna.com/4329/how-to-uninstall-adobe-flash-player-on-windows-mac.htm

Uninstall Flash Player | Windows
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html

Hent og installer så den nyeste igen
Flash Player 10.3.181.34
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/10128/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-11 12:17

rens registreringsdatabasen med ccleaner inden du installerer igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-08-11 12:27

Hent cCleaner uden Toolbar her:
http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-08-11 13:40

Der er en grim trojaner, som illuderer adobe opdatering, når den i virkeligheden viderefører alle dine data, som skiderikkerne gerne vil se.
Brug en god virusscanner.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-11 15:16

Citat
Der er en grim trojaner, som illuderer adobe opdatering, når den i virkeligheden viderefører alle dine data, som skiderikkerne gerne vil se.
Brug en god virusscanner

dvs bankkontoen er tom

Godkendelse af svar
Fra : esterlone

Dato : 01-08-11 22:39

Tak for svaret Klaudi.
Da jeg gik ind i funktioner var der simpelhen noget der var krydset af Activex filtering der gjorde det ikke virkede, ved ikke hvordan den er krydset af, men tak for alt hjælpen nu virker det fint.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-11 07:12

Velbekomme