/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
"Fuld skærm" bliver sort
Fra : fa.dk
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 01-08-11 08:04

Hvis jeg vil se film eller TV - og vælger fuld-skærm-symbolet, bliver skærmen bare helt sort, hvad den ikke har gjort før. Der er ikke noget i vejen i det format, man umiddelbart kommer ind på.
Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan gøre noget ved det; har set i menuen under settings, men synes ikke der en mulighed.
Jeg anvender Adobe Flash Player 10.
Er der en, der kan hjælpe?
Mvh. Frank

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-08-11 08:19

Prøv at opdatere din grafikkort driver og directX
og hent Flash Player 10.3.181.34 her http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/10128/

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-11 08:29
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-08-11 08:41

Citat
Fuld hardwareacceleration

er det ik' andet der skal til

Kommentar
Fra : fa.dk

Dato : 01-08-11 10:12

har allerede Flash Player 10.3.181.34
....står allerede på fuld acceleration...når jeg går ind under skærm i kontrolpanel...
er der andre forslag?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-08-11 10:34

Prøv med en mindre opløsning på skærmen eller en langsommere opdatering.

Visse programmer kan ændre disse indstillinger , uden at man bemærker det.

Når grafikken skaal op på fuld fart ved højopløselig film og fuld skærm, kan den måske ikke følge med. Det kan også være noget andet du har kørende i baggrunden, som tager resourcer. Kan være en virusscanner.

Godkendelse af svar
Fra : fa.dk

Dato : 01-08-11 12:08

Tak for svaret og assistancen nomore..og også andre.
Jeg har tjekket, de ting, I har nævnt, men har ikke gjort noget, synes jeg;
efter en genstart fungerer det igen med fuld skærm....ved ikke lige, hvad der er sket.
Mvh. Frank

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-08-11 12:16

selv tak!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-08-11 20:23

Syntes denne kommentar skulle have haft pinge´r
da du jo allerede havde 'svaret' på mit svar.
Citat
Prøv med en mindre opløsning på skærmen eller en langsommere opdatering.

Visse programmer kan ændre disse indstillinger , uden at man bemærker det.

Når grafikken skaal op på fuld fart ved højopløselig film og fuld skærm, kan den måske ikke følge med. Det kan også være noget andet du har kørende i baggrunden, som tager resourcer. Kan være en virusscanner.

Prøv at rens din PC, hvis det bliver ved, støv og røg er ikke altid det bedste? for en PC

Citat
er det ik' andet der skal til

Aner det ikke, jeg sidder ikke foran den puter og kan ikke se indenfor.
Men selv i enhedshåndtering eller i en eller anden fejlrapport, burde der stå hvorfor,
den skaber sig, som den gør.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-08-11 20:28

Citat
Hvis jeg vil se film eller TV - og vælger fuld-skærm-symbolet, bliver skærmen bare helt sort, hvad den ikke har gjort før.

Kan så lige nævne, at når jeg har en eller flere mapper åbne = gennem C:
så æder min pc altså alvorlige RAM og kræfter, som kommer igen, når jeg lukker mappen/rne.
Prøv CTRL+ALT+DELETE, så kan du se hvad der foregår nu og her.