/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mellemrumstast
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 567 gange
67 point
Dato : 31-07-11 21:13

Hejsa.

Jeg har en sony ericsson W880i.
Pludselig kan jeg ikke længere lave mellemrumstast, når jeg er inde og skrive en besked. Hvad gør jeg?
Hjælp... ingen forstår beskeder uden mellemrum..

Kommentar
Fra : jjbirk

Dato : 01-08-11 09:21

Hejsa.

Jaaa uden mellem run er det lidt svært at læse en sms .
Jeg ville nok sende den til rep. men prøv st gå ind til en forhandler og se om de evt. kan gøre noget.

M.V.H.
Jan

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-08-11 16:38

Du har jo selvfølgelig prøvet at gøre din telefon strømløs??? Pillet batteriet af og så starte den op på nyt??

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 01-08-11 16:51

Ja det har jeg - ingen forskel.

Og det er faktisk knappen som slet ikke vil reagere, når jeg trykker på den. Altså nederste knap i højre hjørne...

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 67 point
Dato : 01-08-11 20:08

Der er sikkert kommet snavs ind under tastaturet. Det eneste der er at gøre er at fjerne det igen eller købe et nyt tastatur. Det kræver at du kan finde ud af at skille telefonen ad, det er lidt svært men ikke umuligt.

Godkendelse af svar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 01-08-11 21:41

Tak for svaret BertelBrander.