/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Billede-link script??
Fra : hundebol
Vist : 713 gange
35 point
Dato : 20-05-03 20:14

hej

Er der nogen som kender en kode til at; når man kører musen hen over et link i sin menu så kommer der et billede frem (måske ovenover), og når man fører musen videre ned så skifter billedet ud for hver link?? nogen der forstod det?

Jeg ved det kan lade sig gøre, men kan man gøre det med html?? Og kan man måske få sådan en kode et sted...?

tak
B :0)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 20-05-03 21:02

Jeg er 99,99 % sikker på at du kan finde et javascript der kan klare opgaven på www.javascript.com , hvis du giver dig god tid, for siden er "lidt" rodet at finde rundt i

Håber du kan bruge det

Accepteret svar
Fra : piakj

Modtaget 35 point
Dato : 20-05-03 22:16

jeg ved ikke lige om det rigtige script er her (er nemlig ikke sikker på hvad du mener) men prøv at se efter det er en enormt god side (og på dansk)
http://www.viewsource.dk/

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 23-05-03 11:37

Tak for svaret piakj.