/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook kalender - eksportere
Fra : kondivand
Vist : 444 gange
30 point
Dato : 30-07-11 13:29

Kan det lade sig gøre, at eksportere kalenderen i Outlook og så indlæse den på en anden computer, hvor jeg også har Outlook.

Eksporten skal kun vedrøre kalenderoplysningerne og ikke alle mail.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-07-11 13:44

Det kunne jo være du skulle kigge dine tidligere spørgsmål efter og enten acceptere eller spørge videre.
Du har jo op til flere spørgsmål vedr. dette emne...

Citat
Du kan downloade en gratis bog om Outlook 2007 her:
http://bookboon.com/dk/studie/it/outlook-2007

Citat
Gå ind via Filer klik på Importér og Eksportér - Eksporter til en fil - Privatmappefil (.pst) - hvor svært er det monstro?

Du kan er vælge lige præcis de iler du ønsker at bruge/gemme/kopiere...

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 30-07-11 15:00

webm

Nu er der delt point ud, og der er ingen som er blevet sjnydt - alt er 100 pct. retfærdigt - på tro og love.

Når nogle spørgsmål står åbne i lang tid, så skyldes det, at jeg ikke har fået det svar jeg efterlyste.

Har du iøvrigt et svar på mit spørgsmål?

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 15 point
Dato : 30-07-11 17:38

Ja og ja igen hvor mange gange skal jeg fortælle dig det?

LÆS LÆR OG FORSTÅ!

Det har intet med point at gøre, det er et spørgsmål om du lige læser hvad de bliver skrevet - er det så svært måske?

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 01-08-11 18:49

Tak for svaret webm.