/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Internet explorer 8.
Fra : jesper.s
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 30-07-11 12:04

Hej.
Jeg har lige installeret internet explorer 8, efter en grundig formatering. Når man ser søgemaskinen øverst til højre står den til bing, men når jeg trykker på find flere søgemaskiner, er Google ikke med , som den var før. Kan man få den igen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-11 12:15

skriv google.dk i bing - og bing så er den hjemme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-07-11 12:19

Citat
Kan man få den igen?

Ja

Opret en TEKST fil *.REG fil indeholdende præcist dette ->

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{74D540B9-655D-4F6E-9DBB-64516F1FDED1}"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{74D540B9-655D-4F6E-9DBB-64516F1FDED1}]
"DisplayName"="Google.dk"
"URL"="http: //www.google.dk/search?hl=da&q={searchTerms}&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta="
"Codepage"=dword:0000fde9

Gem den som en Doit.REG fil et sted du kan finde igen lige om lidt...

DobbeltKlik på Doit.REG filen fra før...

Og så bør man lige efterchecke i IE bagefter. Evt. FJERN den/dem man ikke ønsker med i listen/mulighederne...
http://www.eksperten.dk/spm/937825

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-11 12:30

Eller åbn denne side
http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-en/default.mspx

åbn en ny side med google.dk, her skriver du TEST med store bogstaver og klikker søg
kopier nu hele teksten der står i adresse feltet og gå tilbage til
http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-en/default.mspx
indsæt det kopierede i punkt 3
skriv f.eks Google i punkt 4
og klik på Install

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 30-07-11 16:15

Tak for svaret Klaudi. Super -Super. Det var nemt og virkede med det samme. Forsat god sommer og god weekend.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-07-11 16:17

var så lidt og i lige måde