/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Printerproblem i Sign Tools 4
Fra : Lukas2011
Vist : 431 gange
20 point
Dato : 29-07-11 19:31

Hej :)

Jeg har investeret i en Redsail 750C skæreplotter og Corel Draw samt Sign Tools 4.
Nu er mit problem så at plotteren åbenbart slet ikke kan finde ud af at kommunikere med Sign Tools. Jeg sætter den op som der står den skal sættes op og laver en test som kører upåklageligt men når jeg så skal plotte min tekst, skærer plotteren en masse streger over hinanden og ødelægger hele folien.

Nogen der har prøvet noget lignende eller som måske ved hvor fejlen kan ligge? Har virkelig ledt efter svar mange steder og lige lidt har det hjulpet, desværre :(

På forhånd tak!

Med Venlig Hilsen
Louise

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-07-11 20:26

Uden at kende til det, har du sat din printer rigtigt op?
har du flere printere, så prøv at fjern dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-11 20:54

jeg kan huske en HP 750 plotter (til helark) som skulle plotte Autocad tegninger, og der var det vigtigt at alle streger var sat rigtigt op med farve og stregtykkelse.

Men det er nok ikke sådan på din udskæringsplotter.

Kommentar
Fra : Lukas2011

Dato : 29-07-11 21:16

nomore - Jeg har sat plotteren rigtig op da jeg har printet fra andre programmer, så det er desværre ikke dér fejlen er men mange tak for svar :)

Eyvind - Tak for svar men nej, det fungerer ikke helt på samme måde her :)

Annuller spørgsmålet
Fra : Lukas2011

Dato : 05-08-11 12:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål