/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha 4g ("La'franconi")
Fra : pollo307
Vist : 276 gange
20 point
Dato : 20-05-03 18:29

hej.. jeg har en yamaha med en "La'franconi" udstødning på... jeg har ikke fået den afprøvet endnu... men er der nogen der kan sige mig om den er bedre eller dårligere end andre?!! og hvor mange HK har den?! jeg har 21 mm kabu og opboret cylliender.
kan man eventuelt få en udstødning der ikke larmer mere end den originale men som self. er en tun-potte?

hilsen Daniel

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 20-05-03 20:53

La'Franconi'en skulle være den bedste tun udstødning der nogen sinde er lavet til 4gear'en... og det med HK, det er meget svært at sige, det svinger jo rimligt meget fra motor til motor!

og jeg tror du får MEGET svært ved at finde en udstødning der larmer mindre end den originale, det skulle da lige være den der 5,5HK skrå en protuna sælger, den larmer nok nogenlunde lige meget....

i øvrigt skulle La'Franconi'en larme som en sindsyg !

Kommentar
Fra : Zhaq

Dato : 22-05-03 20:44

Ye, La'Franconi'en larmer helt sygt når den får rpm..
Men den dyder også kanont godt..

PS. En udstødning har ikke heste/hyper