/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fasthjul søges/købes
Fra : ABsan
Vist : 807 gange
32 point
Dato : 27-07-11 15:48

Jeg søger et godt/super fastspole hjul.

Er der nogen som ligger inde med hjul de ikke bruger eller som de gerne vil sælge.

Så kontakt mig pr. mail. baab_baab@hotmail.com

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 27-07-11 15:53

Alle grejhandlere kan hjælpe dig, sommetider også Fakta, ALDI og LIDL. Du er dog nødt til at specificere nærmere, da de fås i kalibre til alt fra 20 kilos gadder til ½ kilos ørreder. Mine ser i hvert fald ret forskellige ud ved siden af hinanden.
vh
pbp

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 27-07-11 17:19

Tak for svaret. Jeg prøver at være lidt mere præcis.

Søger fastspole hjul til en ron thompson stang 10,6 fod, kastevægt 18-60 kg.

Mærket på hjulet er ligegyldigt. Men har en god erfaring med shimano fastspole hjul.

Det skal være i god stand. Det er til all round fiskeri fra geder, aborre, karper, brassen og havørred.

Det primær til søfiskeri eller kysten.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 27-07-11 17:27

Lidt kiggeri hos grejhandlere vil formodentlig give noget Ron Thompson med plads til et par hundrede meter 0,35 line eller mere i prislaget 80 til 150 kroner. Det er formentlig mere end det koster dig at tage i den anden ende af landet for at handle privat. Hvis du behandler det pænt, skyller af efter hver omgang saltvand, ser jeg ingen grund til, at et R.T. hjul ikke skulle holde nogle år med fiskeri hver anden weekend i sæsonen. Så skal det lige smøres en gang imellem, men det skal al mekanik jo principielt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 19:57

Citat
kastevægt 18-60 kg.

Det skal da vist være solide sager

Accepteret svar
Fra : Cimbombom

Modtaget 32 point
Dato : 27-07-11 23:12

prøv at søge efter fastspolehjul her inde www.guloggratis.dk man kan finde gode brugte hjul, til billige priser

Godkendelse af svar
Fra : ABsan

Dato : 27-07-11 23:26

Tak for svaret Cimbombom.