/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Reverce filmklip
Fra : nomore
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 26-07-11 00:52

Findes der et program der kan få et filmklip til at løbe baglæns?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-07-11 00:52

Og gemme det ? selvfølgelig...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-11 07:27
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-07-11 07:52

Cyberlink Powerdirector 9
Ulead Video Studio 12

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-07-11 08:01

Hent Cyberlink Powerdirector 9 her
http://kortlink.dk/fileserve/99bz

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-11 12:14
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-07-11 12:17
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-08-11 08:42

Hvo'n går det, kører du stadig baglæns!?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-08-11 22:45

Citat
Adobe Photoshop & Premiere Elements 9
mandag 22.11.10 - Af Teddy - iTrends.dk

Vi lander igen på flotte 95 point, og det er igen for at være en rigtig god programpakke til hjemmebrugeren, som sidder og arbejder med familiens ferieminder i form af billeder og film.
Så er det igen den tid på året, hvor vi skal kigge på Elements pakken fra Adobe. En pakke som efterhånden er gået hen og blevet obligatorisk, når vi når til denne tid på året. Elements pakken består af to programmer til hjemmebrugeren, eller hobbybrugeren, som vil have orden i sine billeder og film, på en nem og overskuelig måde. Det er Adobe Photoshop Elements og Premiere Elements, som nu begge er nået til en version 9 og det er nogle ganske kraftfulde stykker værktøjer - men meget brugervenlige.

I denne pakke er begge programmer, men de kan også købes hver for sig. Igen denne gang er pakken, vi har modtaget, på engelsk, og den kommer heller ikke denne gang på dansk, og det skal man nok heller ikke regne med, at den nogensinde gør. Ikke hvis det står til Adobe, men der kan jo ske ændringer.

Der er, ligesom da vi kiggede på CS5, også her en mængde nyheder, men dog ikke i samme grad, og dem, som der er, læner sig meget op af de nyheder, som vi så i Photoshop CS5. Det er blandt andet, Spot healing, Photomerge Style match samt nye guidede features.

I Premiere er der nye tiltag, som tegnefilms-effekter og en del automatiske funktioner. Vi kommer ind på de fleste nyheder og ser dem i funktion, men inden, så skal vi lige kigge på pakken, indhold og installationen, som ikke forløb helt uden problemer.

Installation
Normalt vil vi ikke komme ind på, hvordan det installeres, men denne installation forløb ikke uden problemer. Det er ellers sjældent, at der opstår problemer, når man installerer et nyt program, men det gjorde der altså denne gang, hvor det var Premiere Elements 9, der fejlede sidst i installationen. Det skete ved noget der hedder “Shared Technologies”, og man trykker ok for at fortsætte, med det resultat at installationsprogrammet laver en rollback og fjerner det, der allerede er installeret. Årsagen er en konfliktende proces, som kørte, og som var relateret til Photoshop Elements 9. Den blev lukket, og så blev der installeret.

Det er ikke godt nok, at et så nyt program, konflikter med sig selv og man skal lede nettet igennem efter en løsning. Løsningen findes her: Årsag søgning, og er et lille program man henter ned, installerer og kører, som så herefter læser den fejl log, som der bliver lavet, og man vil få et lille nummer eller ID på fejlen, som man så kan søge på og dermed få løsningen på problemet.

Citat
Video Time Reversal
http://www.xander.free.fr/info/Time_Reversal/index_en.html

Citat
Hent Cyberlink Powerdirector 9 her
http://kortlink.dk/fileserve/99bz

Linket kan ikke reversere en/ t film-klip
Hvis jeg skal sidde flere minutter for at hente en fil der bare står
Hent Cyberlink Powerdirector 9 her
Øhhhhh...

Men Google er din ven.

Nå... men fandt da UD AF_D
på en meget nem og hurtig måde?
Image_grapper/ omdøb filerne/ første= til sidst gennem Window Picture Manager?? et eller andet
smid skidtet i en ? eller andet program der kan klare (importere) billeder - til film
Moviemaker, og det kommer BagLÆNS_ ud

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 03-08-11 22:48

Så kom vi ikke DET _ nærmere, men at tage et/ 1 screen dump´s
tror jeg ville bruge andre og gratis programmer.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-08-11 22:51

GLEMTE
Citat
Adobe Photoshop & Premiere Elements 9

KAN IKKE INDSTALLERES på min gamle maskine, da de kun UNDERSTØTTER 64/BITS
om der så skal WIN7 til, kan jeg ikke huske.
Men ikke noget JEG kan bruge.......

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-08-11 22:58

Det var altså noget ala dette du brugte!
Reverse Effect for Windows Movie Maker
http://www.youtube.com/watch?v=mFPG-PFW_2o

Cyberlink Powerdirector 9 er ellers go'
hvorfor link ik' dur aner jeg ik'