/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Genstart og ScanDisk
Fra : sidenius
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 16-03-01 21:20

Jeg har for et halvt år siden købt ny PC med styresystemet Windows Me. Af en eller anden grund kan det ikke lade sig gøre at foretage en genstart via Start-menuen - kun ved at aktivere genstartknappen på mit towerkabinet. Det kan heller ikke lade sig gøre at gennemføre en scanning af min harddisk med Scandisk - programmet går nærmest i selvsving i starten af scanningsfasen.
Hvad i alverden er der galt?

Bertil Sidenius

Accepteret svar
Fra : Luctatic

Modtaget 110 point
Dato : 16-03-01 21:42

Har du problemet universal løsningen, en reinstallation? Det er altid godt. Hvis det ikke virker skal vi have mere info - såsom hvad der sker, om genstart slet ikke kommer frem.

Mht Scandisk så kunne det være at HD har et lille problem. Har du prøvet at se efter om kablerne sidder ordentligt. Hvad med at tage den ud og tage den med hen til en kammerat der lige undersøger om problemet også er der på hans computer?

P.O.