/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus Program
Fra : Fasanvej
Vist : 662 gange
100 point
Dato : 24-07-11 23:14

Hej alle Kandu venner.

Hvilke af disse 3 gratis Virus programmer er bedst.
Microsoft Security , Avast og Avg .

Og hvis man skal købe et hvad mener i så om Bullguard
er det et af de gode.

Jeg kører Windows 7 32bit

Mvh
Fasanvej

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-11 00:00

Jeg bruger og har brugt Avast i gratis udgaven i flere år med stor tilfredshed, så jeg påtænker ikke at købe noget virusprogram overhovedet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-11 00:35

Virus program du mener vel antivirus program?
Computersikkerhed er meget mere end et antivitus program, der skal flere værktøjer til end blot et program som kan fjerne og måske forhindre en eventuel virus i at komme ind på Windows computeren, hos Malwarecheck er der anbefalinger af gratis sikkerheds løsninger til din computer, der er forslag til en pakke både til Windows 7 og til Windows XP: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=949
selv har jeg Microsoft Security Essentials på en computer sammen PC Tools Firewall og Immunet Cloud antivirus og så har jeg sikret browseren med WOT
på den anden computer har jeg Avast 5 antivirus sammen med Online Armor firewallen Threatfire til at fange det som de andre måtte overse
hvis vi kun sankker antivirus så er Avast 5 lidt nemmere at håndtere efter min mening, både Avast 5 og Microsoft Security Essentials giver en fremragende beskyttelse og begge er gratis, men husk der skal mere til, ikke mindst brugeren som skal have sikkerheden i tankerne når der surfes rundt på nettet

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-07-11 01:03

I Komputer for alle så jeg for et par numre siden en artikkel der udnævnte AVG til det bedste gratis antivirus program, men derudover kan jeg anbefale Spamfighter der også er gratis da det ikke er nok med et antivirus program, jeg ved dog ikke hvilke andre programmer der skal til for at man er sikker hele vejen rundt.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-07-11 06:43

Jeg vil anbefale Avast! Free Editon.

Har brugt den i årevis, og har ikke haft virus eller andet snavs indenfor min PC!

Kommentar
Fra : lexusmerlot

Dato : 25-07-11 07:10

ESET! Men ikke gratis....

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 25-07-11 08:10

Køre selv med Microsoft Security,har gjort det siden det kom frem,har ikke haft snavs eller lignende.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 25-07-11 08:31

Er selv en meget tilfreds Avast bruger.
Jeg vil lige gøre o.v.n. opmærksom på, at det er meget længe siden Avast version 6på dansk er på banen

Kommentar
Fra : MogensPedersen

Dato : 25-07-11 08:43

Bruger Microsoft Security og har gjort siden det kom. Er rigtig godt tilfreds, har aldrig haft snask inde på min PC. Security stopper det. Har også prøvet andre men Microsoft Security kører let og smertefrit og tager næsten ingen resourcer fra PCén lige som de andre.
Microsoft gør vel også hvad de kan for at holde deres egne programmer "rene"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-07-11 08:59

Bruger:
Avast 6, kører fint på min XP og Win 7
Malwarebyte's Anti-Malware

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-07-11 09:56

bruger avast på min primære pc (windows7)
bruger microsoft på sekundære pc (vista)

ville helst bruge avast på begge. Men avast og vista kører ikke godt sammen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-11 11:02

Avast på W7 64 bit og vista

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 25-07-11 16:39

Jeg har oplevet vira komme i gennem avast og avg.
Microsoft Security har jeg ikke set det på, men kan sikkert også være noget der.
Ud af de 3 ville jeg vælge Microsoft Security.

Men måske du skulle kikke på COMODO. har også en gratis.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-11 16:42

Husk lige at AVAST ikke har en firewall.

Godkendelse af svar
Fra : Fasanvej

Dato : 01-08-11 01:27

Tak for svaret webm.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 02-08-11 00:50

Ingen tvivl om at en firewall bør man have....

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-08-11 08:13

Klart nok....