/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LG android mobil .
Fra : sanne6
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 24-07-11 18:24

når jeg taler i den låser telefonen og så kan jeg ikke bruge tastaturet .. hvad gør jeg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-07-11 18:25

Betal regningen

Kommentar
Fra : sanne6

Dato : 24-07-11 18:26

ingen dumme svar tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-11 18:29

Hvad skal du også bruge tastaturet til MENS du taler

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 25-07-11 11:34

Citat
Hvad skal du også bruge tastaturet til MENS du taler
Det sker ,at man skal taste diverse nr. for at blive stillet videre, alt efter hvad og hvem man ringer til
Hej sanne6 Jeg har lige prøvet med min LG optimus og det er rigtigt, at når du har tlf. oppe ved øret så sidder der en føler der slukker skærmen, men den skulle da meget gerne tænde igen, når du fjerner tlf. fra øret, føleren må ikke være dækket til med etui eller beskyttelsefilm for så virker det ikke. håber at det lykkes for dig ellers ind i en telebutik og få hjælp.
Mvh. gwh